  • 1. Data: 2002-04-06 19:09:18
    Temat: Czy system lgnet lub nordea jest online?
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Tak jak w temacie, ale interesuje mnie cały ich system, tzn oddział-internet-
    karta. Czy jak wpłacę w odziale kasę, czy będzie ją mógł ktoś wyciągnąć po
    chwili w bankomacie za granicą? Albo czy jest praktycznie możliwe zrobienie
    niedozwolonego debet? Dzieki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-04-06 19:35:39
    Temat: Re: Czy system lgnet lub nordea jest online?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > Tak jak w temacie, ale interesuje mnie cały ich system, tzn oddział-internet-
    > karta. Czy jak wpłacę w odziale kasę, czy będzie ją mógł ktoś wyciągnąć po
    > chwili w bankomacie za granicą?

    w LG nie wiem jak z wyplatami z zagranicznych bankomatow, ale srodki
    widoczne sa na koncie w momencie wplaty

    > Albo czy jest praktycznie możliwe zrobienie
    > niedozwolonego debet?

    kiedys pytalem o to LG i dostalem odpowiedz ze zrobienie denetu jest
    mozliwe

    1. Przy naliczaniu prowizji np. od wypłaty gotówki z bankomatu
    2. rozliczenie transakcji dokonanej kartą Maestro (nie dopytywalem o
    szcegoly,
    ale wydaje mi sie ze chodzi o roznice kursu waluty, blokada srodkow
    zakladana jest na 7 dni)

  • 3. Data: 2002-04-06 19:36:23
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwili w bankomacie za granicą? Albo czy jest praktycznie możliwe
    zrobienie
    > niedozwolonego debet? Dzieki za odpowiedź.

    Nie wiem jak za granica, ale w ich bankomatach oraz w Euronecie w Polsce po
    okolo 10 minutach od wplaty juz mozna wyplacac. Czy szybciej nie wiem, bo
    nie probowalem.

    mz

  • 4. Data: 2002-04-07 10:22:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 6 Apr 2002 21:09:18 +0200, <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >chwili w bankomacie za granicą? Albo czy jest praktycznie możliwe zrobienie
    >niedozwolonego debet? Dzieki za odpowiedź.

    Zarowmno Nordea jak i LG nie maja wlasnego centrum a-r (Nordea
    korzysta z BZWBK, LG z Pocardu) wiec onlinowe powiazanie karty z
    kontem jest malo prawdopodobne.
    Ale oczywiscie nie wykluczone
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653