  • 1. Data: 2009-02-14 15:36:51
    Temat: stałe opłaty: kartą i poleceniem zapłaty
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    interesuje mnie głównie zapłata kartą za prąd, ale czy się da?
    ciekaw też jestem za co innego płacicie inaczej niż przelewem

    z tego co i wiadomo lukas ma bezpłatne polecenie zapłaty

  • 2. Data: 2009-02-14 16:00:23
    Temat: Re: stałe opłaty: kartą i poleceniem zapłaty
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 14 Lut, 16:36, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > interesuje mnie głównie zapłata kartą za prąd, ale czy się da?
    > ciekaw też jestem za co innego płacicie inaczej niż przelewem
    >
    > z tego co i wiadomo lukas ma bezpłatne polecenie zapłaty

    Wszystkie rachunki za media wykonuje kk Citi . Za rachunki można też
    płacić bez prowizji kartą Carrefoura.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-14 17:17:15
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik zlotowinfo napisal:
    > interesuje mnie głównie zapłata kartą za prąd, ale czy się da?
    > ciekaw też jestem za co innego płacicie inaczej niż przelewem
    > z tego co i wiadomo lukas ma bezpłatne polecenie zapłaty

    Za pomoca KK mozna oplacac prad i inne rachunki w:
    - Lukasie
    - Citi
    - Getinie

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2009-02-14 17:54:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ls" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Za pomoca KK mozna oplacac prad i inne rachunki w:
    > - Lukasie
    > - Citi
    > - Getinie

    a idzie jako transakcja bezgotówkowa?

  • 5. Data: 2009-02-14 19:40:31
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik zlotowinfo napisal:
    > a idzie jako transakcja bezgotówkowa?

    W Citi na pewno - sam korzystam :)
    Kolega korzysta z Lukasa - twierdzi, ze tez bezgotowkowo.

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2009-02-14 22:18:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy opłaty za mieszkanie (zaliczki miesięczne) we wspólnocie też tak pójdą w citku?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-02-16 07:45:04
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik ąćęłńóśźż napisal:
    > Czy opłaty za mieszkanie (zaliczki miesięczne) we wspólnocie też tak
    > pójdą w citku? JaC

    W Citi odbywa sie to tak, ze dzwoni sie na infolinie i podaje nr konta
    odbiorcy oplat. Jezeli przyjma Ci nr konta, ktore podasz, bedziesz mogl
    oplacac rachunki z KK bezgotowkowo.
    Trudno mi powiedziec, jak bedzie w tym konkretnym przypadku, ale mysle, ze
    jezeli konto odbiorcy jest na osobe prawna, to nie powinno byc problemu.

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2009-02-16 12:26:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > W Citi na pewno - sam korzystam :)
    > Kolega korzysta z Lukasa - twierdzi, ze tez bezgotowkowo.

    z tego co widzę w city nie ma szans na zwolnienie z opłat za kartę więc
    traci to sens
    http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    karty/tabele_toip.pdf?a=1234786225721

    lukas furora 1 rok 3 transackje zwalniają
    zwolnienie w kolejnych latach dość dużo trzeba obrotu zdaje się na 16k co
    raczej nie jest dla mnie możliwe

    widzę że wygoda jednak kosztuję, chyba za wysoko mierzę ;-p

  • 9. Data: 2009-02-16 12:46:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > z tego co widzę w city nie ma szans na zwolnienie z opłat za kartę
    > więc traci to sens

    Nie wiem, co to jest "city".

    W Citibanku zwolnienie z opłat za kartę jest możliwe i powszechne,
    tyle tylko, że nie ma o tym nic w literze taryfy i panuje pełna
    uznaniowość.

    MJ

  • 10. Data: 2009-02-16 13:00:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 13:46:24 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Nie wiem, co to jest "city".
    >
    > W Citibanku

    Co to jest Citibank?
    W Polsce mamy Bank Handlowy SA, który działa pod marką Citi Handlowy. Na
    kartach piszą "Citi" ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl