  • 1. Data: 2009-02-14 14:28:15
    Temat: eurobank - karty kredytowe
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    Szybkie pytanka:

    1) czy w eurobanku w przypadku kart kredytowych widac srodki zablokowane na
    transakcje juz wykonane a jeszcze nie rozliczone? zerknalem na instrukcje
    obslugi dostepu przez net i tam jest pole "dostepne srodki", czy uwzglednia
    ono autoryzacje? czyli czy np. wracam do domu po zakupach i od razu widze o
    ile spadlo mi saldo

    2) czy czesto zdarzaja sie jakies problemy z placeniem kartami eurobanku?
    czy sa w miare niezawodne?

    3) mozna wziasc karte spersonalizowana i bez imienia i nazwiska, czy obsluga
    w sklepach nie czepia sie w przypadku tych drugich?

    jakies inne uwagi?

  • 2. Data: 2009-02-14 15:57:45
    Temat: Re: eurobank - karty kredytowe
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    lbz wrote:

> [...]
    > ono autoryzacje? czyli czy np. wracam do domu po zakupach i od razu widze o

    I tak i nie. :-)
    Generalnie pole "dostępne środki" uwzględnia autoryzacje i podaje
    wartość odpowiednio pomniejszoną. Jednakże jego zawartość jest
    aktualizowana z pewnym opóźnieniem, więc może nie pokazywać operacji
    wykonanych "przed chwilą".

    > 2) czy czesto zdarzaja sie jakies problemy z placeniem kartami eurobanku?
    > czy sa w miare niezawodne?

    Żadnego problemu. :-)

    > 3) mozna wziasc karte spersonalizowana i bez imienia i nazwiska, czy obsluga
    > w sklepach nie czepia sie w przypadku tych drugich?

    Miałem niespersonalizowanego aliora - zapewne to nie wielka różnica dla
    sklepów. Nigdy nie było problemu. :-)
    Choć może być problem z wykonaniem takich operacji jak np. wynajem
    samochodu - te firmy na ogół wymagają by nazwisko z karty się zgadzało z
    prawem jazdy (choć trochę teoretyzuję, bo nigdy nie testowałem...).

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-02-14 19:40:43
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

> [...]
    > wartość odpowiednio pomniejszoną. Jednakże jego zawartość jest
    > aktualizowana z pewnym opóźnieniem, więc może nie pokazywać operacji

    A nie wiesz z jak duzym opoznieniem?

  • 4. Data: 2009-02-14 23:01:33
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    lbz wrote:
    >>> 1) czy w eurobanku w przypadku kart kredytowych widac srodki zablokowane
    > A nie wiesz z jak duzym opoznieniem?

    Nigdy nie sprawdzałem. :-(

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-02-15 11:31:26
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Nigdy nie sprawdzałem. :-(

    eurobank sam obsluguje swoje karty kredytowe czy zleca to innemu bankowi?
    moze tutaj tkwi odpowiedz?