  • 1. Data: 2003-03-03 00:25:14
    Temat: Jest juz nowa TOiP Millennium...
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    ... ale nie ma nic nadal o dostepnie przez Internet (Millenet), zcyli
    nadal za darmo :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-03-03 07:06:49
    Temat: Re: Jest juz nowa TOiP Millennium...
    Od: t...@p...onet.pl

    > ... ale nie ma nic nadal o dostepnie przez Internet (Millenet), zcyli
    > nadal za darmo :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Radek
    Jestem trochę zielony w skrótach. Co to jesr TOiP.

  • 3. Data: 2003-03-03 07:21:31
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Jestem trochę zielony w skrótach. Co to jesr TOiP.

    tabela opłat i prowizji
    pozdr
    Marek

  • 4. Data: 2003-03-03 13:14:12
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Jestem trochę zielony w skrótach. Co to jesr TOiP.

    To jest taka tabela do skubania klientow a skrot wzial sie od

    "Tobie Odbierzemy i Przepijemy".

  • 5. Data: 2003-03-04 06:43:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...
    > ... ale nie ma nic nadal o dostepnie przez Internet (Millenet), zcyli
    > nadal za darmo :-)

    Tam _wogole_ nie ma nic o Millenet co by sugerowalo ze dla Millenetu wyjdzie
    oddzielna TOiP...;-) Przeciez przelewy mialy byc po 1zl...

    A wyplaty z obcych (w tym zagranicznych) bankomatow nadal po
    3,50zl/szt...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-03-04 20:13:12
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Tam _wogole_ nie ma nic o Millenet co by sugerowalo ze dla Millenetu
    wyjdzie
    > oddzielna TOiP...;-) Przeciez przelewy mialy byc po 1zl...

    Prawdopodobnie jeszcze w marcu będzie nowa TOIP (info z wczoraj oddz. K-ce
    Pl. Rostaka) uwzględniająca Millnet, a na razie faza testów, więc hulaj
    dusza piekła nie ma :))) Poziom opłat będzie proporcjonalny do
    zainteresowania Millnetem, a że "kopert" brakuje to ....;)

    Pozdrawiam
    Piotrek