  • 1. Data: 2007-03-05 21:04:52
    Temat: solidny kredytobiorca?
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Czy ktoś słyszał o rejestrze solidnych kredytobiorców ? Czy coś takiego już
    istnieją, bądź czy tez jakieś banki to stosują ?

  • 2. Data: 2007-03-05 21:11:10
    Temat: Re: solidny kredytobiorca?
    Od: k...@g...com

    On 5 Mar, 22:04, "Damian" <d...@o...pl> wrote:
    > Czy ktoś słyszał o rejestrze solidnych kredytobiorców ? Czy coś takiego już
    > istnieją, bądź czy tez jakieś banki to stosują ?

    Nie słyszałem ale miałem kiedyś podobny pomysł. Pytałem nawet biorąc
    kredyt u doradców niezależnych na www.hipotecznekredyty.com oni wiedzą
    wszytko o bankach i tez nie słyszeli. Zasada chyba jest prosta jak nie
    ma Ciebie w nierzetelnych to domniemują ze jestes solidny.

  • 3. Data: 2007-03-05 21:15:37
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Damian <d...@o...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś słyszał o rejestrze solidnych kredytobiorców ? Czy coś takiego
    już
    > istnieją, bądź czy tez jakieś banki to stosują ?

    Własnie BIK jest taką bazą.

    Widnieje tam historia spłat kredytów, KK, debetów.

    I jezeli spłacasz wszystko na czas, to jestes solidnym kredytobiorcą :))

  • 4. Data: 2007-03-05 21:18:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Mar 2007 22:04:52 +0100,
    osoba podpisana: Damian <d...@o...pl>
    napisała:
    > Czy ktoś słyszał o rejestrze solidnych kredytobiorców ? Czy coś takiego już
    > istnieją, bądź czy tez jakieś banki to stosują ?

    Oczywiście. Biuro Informacji Kredytowej.

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)