  • 1. Data: 2007-03-05 15:00:28
    Temat: Lokaty i rachunki prywatne i firmowe w Niemczech (EUR + USD)
    Od: "Andrzej Szymkow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szanowni Panstwo,
    jako polski pracownik banku w Niemczech doradzam obywatelom z Polski jak
    lokowac srodki za granica w EUR i USD oraz zalozyc rachunek prywatny lub
    firmowy w Niemczech.
    Placówka banku miesci sie we Frankfurcie nad Odra.
    Jezeli sa Panstwo zainteresowani to prosze o kontakt:
    Jezeli nie jest mozliwy przyjazd do Frankfurtu nad Odra to istnieje mozliwosc
    otwarcia rachunku bez wizyty w Niemczech.
    Prosze o wstepny kontakt poprzez email lub telefon

    Z powazaniem

    Andrzej Szymków

    Tel: 0049 335 55 67 257
    Fax: 0049 335 55 67 288
    a...@d...com

  • 2. Data: 2007-03-05 19:25:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Andrzej Szymkow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Szanowni Panstwo,
    > jako polski pracownik banku w Niemczech doradzam obywatelom z Polski jak
    > lokowac srodki za granica w EUR i USD oraz zalozyc rachunek prywatny lub
    > firmowy w Niemczech.

    A jaka jjest zaleta lokowania za granica a nie w Polsce?

    MK

  • 3. Data: 2007-03-06 08:14:24
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > A jaka jjest zaleta lokowania za granica a nie w Polsce?

    Darmowe przelewy w EUR (?)

    Slawek

  • 4. Data: 2007-03-06 10:57:14
    Od: "Andrzej Szymkow" <a...@W...gazeta.pl>

    Slavekk <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Darmowe przelewy w EUR (?)
    >
    > Slawek

    tak,darmowe

  • 5. Data: 2007-03-06 20:01:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Darmowe przelewy w EUR (?)

    Darmowe to mam w Citi, a konto pewnie tansze.

    MK