  • 1. Data: 2007-03-05 16:29:16
    Temat: Bilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwoty
    Od: yale <N...@g...com>

    Witam,

    Może mój problem bardziej tyczy się grupy pl.tanielatanie :) ale w końcu
    problem mam z płatnościa kartą.
    20 lutego dokonałem płatności za bilet w easyJet za pomocą karty VE
    Inteligo. Na wydruku mam napisany poprawnie koniec numeru karty.
    Dzisiaj na wyciągu zaskoczył mnie wyższy stan konta bez blokady za
    bilet. Co gorsza nie ma na historii płatności żadnej pozycji dotyczącej
    płatności za bilet. Stan konta był i jest wystarczający do ściągnięcia
    należności, na maila dostałem potwierdzenie rezerwacji.
    Jest to moja pierwsza rezerwacja w easyJet :( a lot mam za 2 dni :/
    Proszę o poradę tudzież o dobre słowo że wszystko jest ok.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-03-05 18:18:38
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Jest to moja pierwsza rezerwacja w easyJet :( a lot mam za 2 dni :/
    > Proszę o poradę tudzież o dobre słowo że wszystko jest ok.

    Jest OK, leć ... i pamiętaj o tym, żeby utrzymywac stan konta powyzej
    tej kwoty.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-05 18:51:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    yale wrote:
> [...]
    > Jest to moja pierwsza rezerwacja w easyJet :( a lot mam za 2 dni :/
    > Proszę o poradę tudzież o dobre słowo że wszystko jest ok.

    jest ok.
    ściągną sobie później. (albo zapomną)

  • 4. Data: 2007-03-05 19:29:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    yale wrote:

    > Jest to moja pierwsza rezerwacja w easyJet :( a lot mam za 2 dni :/
    > Proszę o poradę tudzież o dobre słowo że wszystko jest ok.

    Jeżeli masz numer biletu to nie masz się co przejmować Ty zapłaciłeś a
    niech linie już się martwią o swoje pieniądze.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski