  • 1. Data: 2007-03-05 20:06:54
    Temat: Splacenie kredytu
    Od: Piotrek <p...@i...pl>

    Zaciągnąłem kredyt w SKOK , kredyt został całkowicie spłacony . I teraz
    moje pytania
    1 czy mogę żądać od tej instytucji wystawienia jakiegoś pisma że już nic
    nie jestem im dłużny.
    Z tego co mi wiadomo bezpieczniej tak zrobić po spłaceniu kredytu.
    2 Czy SKOK może odmówić wydania takiego pisma?
    3 Czy jeżeli odmówi czy będzie to zgodne z prawem , co powinno być
    zawarte w takim pisemku.

    Dziekuje za konkretne odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-03-05 20:28:20
    Temat: Re: Splacenie kredytu
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > nie jestem im dłużny.
    > Z tego co mi wiadomo bezpieczniej tak zrobić po spłaceniu kredytu.
    mozesz zarzadac takiego dokumentu, ale raczej bedzie to usluga platna
    zgodna z ich TOiP

    > 2 Czy SKOK może odmówić wydania takiego pisma?
    raczej nie

    > 3 Czy jeżeli odmówi czy będzie to zgodne z prawem , co powinno być
    > zawarte w takim pisemku.
    jw

    --
    pozdr.