  • 1. Data: 2010-09-03 08:47:59
    Temat: skusiłem się na KK, a gdzie potwierdzenia transakcji?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    karty kredytowe mbanku to kompletna porażka
    brak potwierdzeń płatności kartą
    tylko jakaś bezsensowna lista którą mogę sobie ...
    co ja mam dać księgowemu? a masz tu popatrz sobie jest lista... ??

  • 2. Data: 2010-09-03 08:59:11
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    A o fakturach słyszał, księgowy nie powiedział.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 3. Data: 2010-09-03 10:04:34
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 03.09.2010 11:49, J_K_K wrote:
    > Użytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, a propos.
    > "Na przełomie wieków" pracowałem w Czechach
    > i spokojnie do rozliczeń wystarczały paragony z kas fiskalnych,
    > gdzie są wskazane stawki VAT.
    > Jak równiez wykaz płatności KK.
    > No, ale widocznie oni tak nie kombinują jak Polacy.

    Obowiazkowe faktury VAT to polska specjalnosc.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2010-09-03 10:08:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > A o fakturach słyszał, księgowy nie powiedział.

    a o walutach słyszał? jak mam udowodnić ile faktycznie zaplacilem

  • 5. Data: 2010-09-03 10:25:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-03, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    [...]

    > a o walutach słyszał? jak mam udowodnić ile faktycznie zaplacilem

    A na wyciągu nie masz takiej informacji?
    Ja jak daję faktury, to daję z wyciągiem i na fakturze dopisuję
    która pozycja z wyciągu odpowiada której fakturze i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2010-09-03 10:46:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Ja jak daję faktury, to daję z wyciągiem i na fakturze dopisuję
    > która pozycja z wyciągu odpowiada której fakturze i tyle.

    sądziłem że tak nie można...