  • 1. Data: 2010-09-02 16:51:10
    Temat: Getin leży
    Od: "Ebolek" <j...@p...onet.pl>

    Cały dzień coś im nie wychodzi, a teraz zupełnie nie można się zalogować.

  • 2. Data: 2010-09-02 18:00:05
    Temat: Re: Getin leży
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 2 Sep 2010 18:51:10 +0200, Ebolek wrote:
    > Cały dzień coś im nie wychodzi, a teraz zupełnie nie można się zalogować.

    Dzis po 16. wplacilem pieniadze w placowce franszczyznowej. Do tej pory nie
    zostaly zaksiegowane na koncie, choc przynajmniej udalo mi sie zalogowac na
    gb24.pl.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2010-09-02 18:11:31
    Od: "Ebolek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "astro" > Dzis po 16. wplacilem pieniadze w placowce
    franszczyznowej. Do tej pory nie
    > zostaly zaksiegowane na koncie, choc przynajmniej udalo mi sie zalogowac
    > na
    > gb24.pl.

    Można się było logować, ale żadne transakcje nie były widoczne. Wpłaty nie
    były księgowane.

  • 4. Data: 2010-09-02 18:54:47
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.09.2010 20:11, Ebolek wrote:
    > Użytkownik "astro"> Dzis po 16. wplacilem pieniadze w placowce
    > franszczyznowej. Do tej pory nie
    >
    > Można się było logować, ale żadne transakcje nie były widoczne. Wpłaty nie
    > były księgowane.

    Tak jest już od środy ok. 10. Dobre jest to, że w rzeczywistości
    przelewy są wykonywane, lecz nie uwzględnianie w historii.

  • 5. Data: 2010-09-02 19:45:54
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Tak jest już od środy ok. 10. Dobre jest to, że w rzeczywistości
    > przelewy są wykonywane, lecz nie uwzględnianie w historii.

    Szanowni Klienci,
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.09.2010 (czwartek) od godziny
    18:00 do godziny 22:00 nie będzie dostępna bankowość internetowa
    GB24 zabezpieczona kartą TAN.

    Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym mogą występować
    opóźnienia w aktualizacji informacji na rachunku w systemie GB24
    zabezpieczonym kartą TAN.

    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy
    Getin Noble Bank SA

  • 6. Data: 2010-09-03 12:36:01
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Do tej pory wczorajsza wplata nie zostala zaksiegowana.
    "Uprzejmie informujemy, że w dniu 03.09.2010 (piątek) od godziny 19:00 do
    godziny 21:00 z uwagi na prace serwisowe nie będzie dostępna bankowość
    internetowa GB24 zabezpieczona kartą TAN.

    Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.09.2010 (niedziela) od godziny 10:00 do
    godziny 17:00 z uwagi na prace serwisowe nie będzie dostępna bankowość

  • 7. Data: 2010-09-14 22:24:12
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 2 Sep 2010 20:11:31 +0200, Ebolek wrote:
    > Można się było logować, ale żadne transakcje nie były widoczne. Wpłaty nie
    > były księgowane.

    Wplata dokonana 2 wrzesnia do tej pory nie byla widoczna w systemie
    bankowosci online. Pomogl telefon pod numer 197 97. Konsultantka, jak sie
    wyrazila "recznie zaktualizowala stan konta".
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info