  • 1. Data: 2010-09-02 10:41:26
    Temat: Polbank - KK - zapomniany PIN
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Hej,

    sytuacja jak w tematcie - czy jest możliwość wyrobienia nowego PINu bez
    płacenia 10 zł :) ?

    Zbyszek

  • 2. Data: 2010-09-02 15:44:10
    Temat: Re: Polbank - KK - zapomniany PIN
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    paranoix pisze:
    > Hej,
    >
    > sytuacja jak w tematcie - czy jest możliwość wyrobienia nowego PINu bez
    > płacenia 10 zł :) ?
    >
    > Zbyszek

    z tego co wiem to nie (mam ten sam problem), kombinowałem ze zmianą
    pinu, ale aby zmienić trzeba jednak stary znać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-09-02 19:21:06
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Wrz, 12:41, paranoix <p...@o...pl> wrote:

    > sytuacja jak w tematcie - czy jest możliwość wyrobienia nowego PINu bez
    > płacenia 10 zł :) ?
    No możliwość jest bardzo prosta....znana tylko niewygodna:P
    Zrezygnować z karty i za chwilę złożyć wniosek o nową...

  • 4. Data: 2010-09-02 19:28:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No możliwość jest bardzo prosta....znana tylko niewygodna:P
    > Zrezygnować z karty i za chwilę złożyć wniosek o nową...

    ale wtedy trzeba ją spłacić i mogą nowej nie dać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-09-02 19:57:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Wrz, 21:28, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > ale wtedy trzeba ją spłacić i mogą nowej nie dać...

    może zgubienie karty i czekanie na nową?,.,,
    powinna mieć nowy numer? więc PIN pewnie też nowy...

  • 6. Data: 2010-09-02 20:07:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > może zgubienie karty i czekanie na nową?,.,,
    > powinna mieć nowy numer? więc PIN pewnie też nowy...

    a za wystawienie nowej bank sobie nic nie policzy?
    poza tym bank wystawi duplikat karty więc numer będzie ten sam, a
    PIN...pewnie też

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-09-02 20:10:51
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:

    > a za wystawienie nowej bank sobie nic nie policzy?
    > poza tym bank wystawi duplikat karty więc numer będzie ten sam, a
    > PIN...pewnie też

    Nie. Już kilka razy wymieniałem i za każdym razem był nowy pin.

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-09-02 21:07:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-02 22:10, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Nie. Już kilka razy wymieniałem i za każdym razem był nowy pin.

    Po co wymieniać kartę jak można iść do oddziału po nowy PIN w kopercie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-09-02 21:15:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 22:07:47 +0200, RobertS napisał(a):

    > a za wystawienie nowej bank sobie nic nie policzy? poza tym bank wystawi
    > duplikat karty więc numer będzie ten sam, a PIN...pewnie też

    Opłata za wydanie nowej karty w miejsce zastrzeżonej = 0 pln czyli sprawa
    PINu wydaje się prosta aczkolwiek przez pewien czas nie będziemy w
    posiadaniu rzeczonego plastiku.

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-09-03 06:43:13
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 12:21:06 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > No możliwość jest bardzo prosta....znana tylko niewygodna:P
    > Zrezygnować z karty i za chwilę złożyć wniosek o nową...

    Najlepiej golda, potem już odtwarzanie pinu będzie za darmo ;)

    --
    Kojer