  • 1. Data: 2004-02-13 19:46:03
    Temat: sfi - mbank daje ciała
    Od: Krzysztof Ciepłucha <kris@spam@home.pl>

    witajcie

    mimo iż do tej pory byłem bardziej zwolennikiem niż przeciwnikiem mbanku i
    nawet wprowadzenie prowiji za przelewy mnie niezbyt ruszyło, to tym razem
    mbank zaczyna przeginać... a było tak:
    6 lutego w godzinach wieczornych zleciłem zakup jednostek dwóch funduszy:
    dws top25 i dws euroobligacji. system stwierdził że zlecenie zostanie
    wysłane 9 lutego (i tak też się stało). według tabeli realizacji zleceń
    nabycia powinienem widzieć w systemie potwierdzenia najpóźniej 12 lutego. w
    tej chwili kończy się 13 lutego i dalej nie ma. na mlinii kobieta usiłowała
    mi wmówić że co prawda powinny być widoczne 12go, ale "fundusze rezerwują
    sobie prawo do realizacji w ciągu 7 dni". na moje stanowcze stwierdzenie że
    żadnego takiego zapisu nie ma w statutach funduszy kobieta stwierdziła ża
    może przyjąć reklamację, którą rozpatrzą w ciągu 30 dni...
    no super... pieniądze zniknęły, jednostek funduszy nie ma (ciekawe kto
    pokryje straty jeśli chciałbym sprzedać jednostki a nie będę mógł gdyż nie
    są widoczne w systemie)... a oni mi każą jeszcze czekać do 30 dni.

    ktoś miał podobne przeboje?
    pamiętam że jakiś czas temu też miałem opóżnienie, ale następnego dnia rano
    już było...

    --
    kris-at-home-dot-pl

  • 2. Data: 2004-02-13 20:02:28
    Temat: Re: sfi - mbank daje ciała
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    lh9j0c.pgk.ln@monitor,
    Krzysztof Ciepłucha <kris@spam@home.pl>:

    > ktoś miał podobne przeboje?

    Tak, na przyklad ja. Problem wystapil raczej nie z winy samego SFI -
    poczytaj:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=119
    272&t=119272
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=119
    451&t=119451

    Moze reklamuj w DWS, bedzie szybciej.

    Mi sie nie oplaca, bo zlecilem nabycie na kwote 300zl.

    --
    Robert