  • From: Krzysztof Ciepłucha <kris@spam@home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: sfi - mbank daje ciała
    Date: Fri, 13 Feb 2004 20:46:03 +0100

    witajcie

    mimo iż do tej pory byłem bardziej zwolennikiem niż przeciwnikiem mbanku i
    nawet wprowadzenie prowiji za przelewy mnie niezbyt ruszyło, to tym razem
    mbank zaczyna przeginać... a było tak:
    6 lutego w godzinach wieczornych zleciłem zakup jednostek dwóch funduszy:
    dws top25 i dws euroobligacji. system stwierdził że zlecenie zostanie
    wysłane 9 lutego (i tak też się stało). według tabeli realizacji zleceń
    nabycia powinienem widzieć w systemie potwierdzenia najpóźniej 12 lutego. w
    tej chwili kończy się 13 lutego i dalej nie ma. na mlinii kobieta usiłowała
    mi wmówić że co prawda powinny być widoczne 12go, ale "fundusze rezerwują
    sobie prawo do realizacji w ciągu 7 dni". na moje stanowcze stwierdzenie że
    żadnego takiego zapisu nie ma w statutach funduszy kobieta stwierdziła ża
    może przyjąć reklamację, którą rozpatrzą w ciągu 30 dni...
    no super... pieniądze zniknęły, jednostek funduszy nie ma (ciekawe kto
    pokryje straty jeśli chciałbym sprzedać jednostki a nie będę mógł gdyż nie
    są widoczne w systemie)... a oni mi każą jeszcze czekać do 30 dni.

    ktoś miał podobne przeboje?
    pamiętam że jakiś czas temu też miałem opóżnienie, ale następnego dnia rano
    już było...

    --
    kris-at-home-dot-pl