  • 1. Data: 2013-11-28 13:13:44
    Temat: sesje Elixir - gdzie poprawne informacje?
    Od: Nika <w...@m...com>

    Gdzie znajdę poprawne informacje na temat godzin sesji Elixir? Różne
    strony podają różne dane.

    - -

    Nika

  • 2. Data: 2013-11-28 16:43:20
    Temat: Re: sesje Elixir - gdzie poprawne informacje?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-28 13:13, Nika pisze:
    > Gdzie znajdę poprawne informacje na temat godzin sesji Elixir? Różne
    > strony podają różne dane.

    w guglu: "elixir site:[tu nazwa domenowa banku]" i tak każdy
    interesujący Cię bank po kolei.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-11-28 20:09:57
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    http://www.kir.com.pl/main.php?p=3990&s=4880

  • 4. Data: 2013-11-28 20:17:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-28 20:09, MarcinF pisze:

    > http://www.kir.com.pl/main.php?p=3990&s=4880

    Tylko, że to nie daje odpowiedzi "do której trzeba zlecić przelew, żeby
    załapać się na określoną sesję?", ani "o której przelew z określonej
    sesji pojawi się na koncie?".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-11-28 20:28:17
    Od: Imka <s...@g...pl>

    http://www.money.pl/banki/elixir/

    --
    Imka

  • 6. Data: 2013-11-28 22:46:36
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2013-11-28 20:28, Imka pisze:
    > Dnia Thu, 28 Nov 2013 20:17:49 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    Ta tabelka jest niekompletna, bo nie ma w niej Pekao S.A., które
    akurat mnie interesuje. Pomysł z guglaniem stron poszczególnych banków
    też się nie sprawdza, bo dostaję mnóstwo wyników stron z najróżniejszymi
    informacjami na temat Elixiru, ale nic o godzinach.

    Znalazłam coś takiego http://sesjebankowe.pl/ , mniej więcej się to
    pokrywa z danymi z money.pl, tylko jest kompletna. Moje pytanie wynikało
    z tego, że pierwszy wynik w Google po wpisaniu "sesje Elixir" to
    http://www.sesjeelixir.pl/ , gdzie dane mocno odbiegają od tych na
    innych stronach. Teraz się dopatrzyłam, że Raiffeisen i Polbank są tam
    podane oddzielnie, więc chyba faktycznie jest stara.

    - -
    Nika

  • 7. Data: 2013-11-29 01:48:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Nika" l77c17$jdp$...@n...news.atman.pl

    > Gdzie znajdę poprawne informacje na temat godzin sesji Elixir?

    IMO nigdzie. ;) Można znaleźć co najwyżej
    zupełne bzdury lub niemal poprawne informacje,
    jednak trudno zgadnąć gdzie dziś będą poprawne. ;)
    Trudno też znaleźć osobę odpowiedzialną za podanie
    błędnych informacji.

    Można też (mając cierpliwość i czas) poszukać danych zarazem i na
    stronie KIR, na stronach interesujących nas banków -- jeśli te
    informacje pokryją się, można uznać, że niewykluczone, iż tak
    jest. ;) (bez względu na to, co znaczy nasze stwierdzenie/uznanie)

    Niestety nadal nie można jasno określić, z jakim
    prawdopodobieństwem przewidzieliśmy przyszłość.

    (co najwyżej można jasno określić, ile czasu
    straciliśmy na szukanie informacji o przyszłości,
    która raczej ;) będzie inna, niż spodziewana...)

    -=-

    Ja zakładam, że pierwsze pieniądze pojawiają się pomiędzy
    godziną 11 i godziną 12 rano a ostatnie warto wysłać nie
    później niż pomiędzy godziną 13 a godziną 14... No i tych
    pierwszych przelanie raczej warto zlecić nie później niż
    o godzinie 6 rano.

    -=-

    Z mBanku do ZUSu (wyjątkowo) można słać do około 16:50.
    Wewnętrznie w mBanku chyba można lać o dowolnej porze.

    Wewnętrznie w Meritum nie warto lać po 20 godzinie.

    Z Dobrego na Inne dobre (w Millennium) pieniądze idą
    niezwłocznie w ciągu dnia -- w nocy różnie bywa.

    Pomiędzy kontami w BGZ za dnia także nie ma opóźnień.
    Takoż z BZ WBK KB. (nie znaczy to wcale tego, że za
    2 miesiące nadal tak będzie)

    > Różne strony podają różne dane.

    Pluralizm. ;) Wreszcie klient (pan i władca swoich pieniędzy,
    nierzadko dorobku kilku lat pracy) ma w czym wybierać. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-11-29 12:08:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Nov 2013 22:46:36 +0100, w <l78djb$m1b$1@node2.news.atman.pl>, Nika
    <w...@m...com> napisał(-a):

> [...]
    > też się nie sprawdza, bo dostaję mnóstwo wyników stron z najróżniejszymi
    > informacjami na temat Elixiru, ale nic o godzinach.

    Spróbuj wpisać w google "Elixir sesja wychodząca przychodząca
    site:[nazwabanku]".

  • 9. Data: 2013-11-29 18:25:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> q...@4...com

    : Spróbuj wpisać w google "Elixir sesja
    : wychodząca przychodząca site:[nazwabanku]".

    To proste, ale jeśli na stronie są nieaktualne informacje -- nie
    znajdziesz poprawnej odpowiedzi. IMO banki (w porozumieniu
    z KIR -- rzecz jasna) mogłyby wspólnie kontrolować te
    informacje -- wyznaczyć człowieka odpowiedzialnego za
    natychmiastową/bezzwłoczną aktualizację i kontrolę
    poprawności tych zapisów.

    Koszt całego ,,przedsięwzięcia'' byłby znikomy w zestawieniu
    z innymi wydatkami bankowymi.

    Pytania jedna nasuwają się proste i oczywiste:

    -- po co inwestować w seryjność, gdy nadciągają przelewy bezsesyjne?
    -- co bankom przyjdzie z tego, że klient nie będzie lał po omacku?
    [gdy klient leje po omacku, trochę rozpryska ;) dookoła, na czym
    banki zyskają i czy rozdrażnią klienta]

    Wracając do kosztów -- niedawno miała miejsce w Polsce parodia
    prawnicza/sądownicza zakończona wyrokiem zdumiewającym. IMO
    można było Frycza (nie-Modrzewskiego) skazać na 2 lata pracy
    społecznej -- na przykład kontrolowania poprawności zapisów
    na wyznaczonej stronie, pokazującej wiadome informacje. IMO
    na pewno taka praca nie wykraczała poza możliwości podsądnego.

    Kto wie -- może Frycz tak mocno by tę pracę pokochał, że po
    zakończeniu kary (lub nawet w trakcie jej trwania) stałby
    się pracownikiem etatowym, nieźle zarabiającym...

    [a Ojciec Założyciel by nie wydał majątku [wiernych babć
    moherowych] na ratowanie skazańca przed kiblowaniem,
    skutkującym nienawiścią do prezydenta, a być może
    i do całego świata]

    -=-

    Idealna strona jest ;) tu:

    http://kiedykasa.pl/?hour=14%3A00&src-bank=mbk&dst-b
    ank=mrt&form=1

    Szkoda jednak, że mimo swej idealności, zawiera informacje wzięte znikąd. ;)
    Jest także masa aplikacji pod Androida -- ale najidealniejsza strona czy
    aplikacja jest bezwartościowa, gdy brak kogoś, kto pełni funkcję koordynatora.
    KIR zapewne zna dokładne godziny sesji -- ale i cóż z tego przychodzi klientowi,
    którego interesuje odpowiedź na proste pytanie: ,,do której godziny mogę zlecić
    przelew w banku AAA, aby pieniądze trafiły do banku BBB przed określoną godziną?''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'