  • 1. Data: 2013-11-28 10:13:44
    Temat: Polbank - zmiana TOiP
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam tam już tylko Konto Oszczędzającego, którego nie potrafię zamknąć (bo nie
    mogę przelać środków :) ).

    Coś się zmieniło? Bo przesłane zmiany to kabaret -- są tak napisane aby nic nie
    było wiadome.

  • 2. Data: 2013-11-28 11:56:57
    Temat: Re: Polbank - zmiana TOiP
    Od: i...@g...com

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 10:13:44 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Coś się zmieniło? Bo przesłane zmiany to kabaret -- są tak napisane aby nic nie
    > było wiadome.

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3044
    4758/Tabela+Oplat+i+Prowizji+wa%c5%bcna+od+01.02.201
    4.pdf

    Szykują się do zmuszenia ludzi aby zamknęli stare rachunki polbankowe.
    Ja mam konto oszczędzające + pomagające (dla przelewów wychodzących) i teraz widzę,
    że od 1.2.2014:
    - Zwiększa się opłata za karte z 4zł do 6zł i limit transakcji jaki trzeba wyrobić
    aby opłatę zwrócili do 6.
    - Przelewy wewnętrzne do tej pory miałem za darmo z oszczędzającego. Od 1.2.2014
    'Spośród wszystkich
    Przelewów Wewnętrznych
    w danym miesiącu kalendarzowym:
    pierwszy: 0,00
    zł, drugi i kolejny: 8,00zł'
    - Bankomaty poza PL 3% minimum 8zł (do tej pory stała opłata 10zł)

    Czyli ostatecznie rafi ubija ofertę polbanku. 8zł za przelew płacić nie będę a karty
    pod rachunek pomagający nie podepnę.

  • 3. Data: 2013-11-28 12:40:27
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 11:56:57 UTC+1 użytkownik i...@g...com
    napisał:

> [...]
    >

    > Czyli ostatecznie rafi ubija ofertę polbanku. 8zł za przelew płacić nie będę a
    karty pod rachunek pomagający nie podepnę.

    RIP Półbank. I czym ja teraz będę wypłacał egzotyczną walutę na wakacjach? Dularowym
    kantoroaliorem?

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-11-28 12:54:21
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-11-28 12:40, luc pisze:
    > I czym ja teraz będę wypłacał egzotyczną walutę na wakacjach?

    Ciężkie czasy nadeszły... Allianz i Polbank ukatrupione. Co z nami
    będzie? ;)

  • 5. Data: 2013-11-28 15:20:54
    Od: i...@g...com

    napisał:

    > Czyli ostatecznie rafi ubija ofertę polbanku. 8zł za przelew płacić nie będę a
    karty pod rachunek pomagający nie podepnę.

    Konto zamknięte. W placówce radzę od razu powiedzieć pracownikowi aby nie dzwonił na
    utrzymanie klienta lub ew. telefon niech wykona a wy odłóżcie słuchawkę.

    Ja straciłem 15min na telefonie. Usłyszałem jaki to raiffeisen jest prestiżowy, jak
    nagradza klientów i mogę liczyć na super warunki. Zapytałem jakie to warunki? To
    niestety niczego poza papą marketingową mi nie przekazano więc odłożyłem słuchawkę na
    stół i czekałem na wydrukowanie papierków do zamknięcia konta.

  • 6. Data: 2013-11-28 20:51:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 12:54:21 +0100, osa napisał(a):

    > Ciężkie czasy nadeszły... Allianz i Polbank ukatrupione. Co z nami
    > będzie? ;)

    Na razie kk Polbanku (tylko MC) się nadaje do płatności zagranicznych, bo
    ma jeszcze dobre przeliczniki ale ciężko powiedzieć ile jeszcze potrwa
    taki stan.

    Xenocide