  • 1. Data: 2013-11-28 21:32:28
    Temat: polaczenie mbankow a sesje
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Ktos sie moze doczytal gdzies czy w zwiazku z polaczeniem multi mbanki i
    BRE zmienia sie kiedys godziny sesji? BRE ma aktualnie tak absurdalne
    godziny wychodzacych, ze jest to denerwujace. Gdyby zmienilo sie tak jak
    jest w mBanku byloby ociupinke lepiej...

  • 2. Data: 2013-11-28 23:30:47
    Temat: Re: polaczenie mbankow a sesje
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Nov 2013 21:32:28 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:
> [...]
    > godziny wychodzacych, ze jest to denerwujace. Gdyby zmienilo sie
    tak jak
    > jest w mBanku byloby ociupinke lepiej...

    Które z tych godzin uważasz za absurdalne i dlaczego?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2013-11-29 08:48:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28/11/2013 23:30, Marek pisze:
    > Które z tych godzin uważasz za absurdalne i dlaczego?

    Ostatnia sesja wychodzaca o 11.30? A dlaczego? No chyba zartujesz...

  • 4. Data: 2013-11-29 23:29:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Nov 2013 08:48:35 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:
    > Ostatnia sesja wychodzaca o 11.30? A dlaczego? No chyba zartujesz...

    Ostatnia wychodząca sesja zawsze była i jest o 13.30 (do zus o
    18.00). Skąd tu ta 11.30 wziołeś?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2013-11-30 07:35:05
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A Ty widziałeś kiedyś coś co teraz zwie się mBank Company Net? Bo pytanie nie było o
    sesje mBanku...

  • 6. Data: 2013-11-30 09:53:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ostatnia wychodząca sesja zawsze była i jest o 13.30 (do zus o
    > 18.00). Skąd tu ta 11.30 wziołeś?

    Wziął sesje wychodzące BRE Banku, nie mBanku/Multi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-11-30 14:01:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 09:53:27 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Wziął sesje wychodzące BRE Banku, nie mBanku/Multi.

    A co teraz, po "polaczeniu" ?

    Bedzie wiecej, mniej, po staremu ?

    J.

  • 8. Data: 2013-11-30 20:28:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.11.2013, 14:01, J.F. pisze:

    > A co teraz, po "polaczeniu" ?
    >
    > Bedzie wiecej, mniej, po staremu ?

    Wlasnie tego probuje sie dowiedziec, ale po odpowiedzi tego analfabety
    watek rozwinal sie w zupelnie innym kierunku. Ja zadnej informacji o
    zmianie sesji nie zauwazylem, ale mialem nadzieje, ze moze cos przeoczylem.

  • 9. Data: 2013-12-01 12:05:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 20:28:14 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > watek rozwinal sie w zupelnie innym kierunku. Ja zadnej informacji o
    > zmianie sesji nie zauwazylem, ale mialem nadzieje, ze moze cos

    A nie łatwiej samemu ;)

    http://www.mbank.pl/pomoc/info/konta/sesje-przelewow
    -w-mbanku.html

    Xenocide