  • 1. Data: 2013-11-27 17:50:41
    Temat: mpay, czy u Was działa?
    Od: 2...@g...com

    Bo u mnie wpisanie czegikolwiek *145.... powoduje błąd. Telefon w t mobile

  • 2. Data: 2013-11-27 21:16:38
    Temat: Re: mpay, czy u Was działa?
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2013-11-27 17:50, 2...@g...com pisze:
    > Bo u mnie wpisanie czegikolwiek *145.... powoduje błąd. Telefon w t mobile

    U mnie działa (Play). Ale czasem bywało tak, że nie działało, w pomocy
    mi odpisali, ze faktycznie mają problem ze wszystkimi połączeniami z
    Playa, więc może teraz padło na T-Mobile. Spróbuj wykręcić *145 bez
    kratki, nacisnąć słuchawkę i przejść przez polecenia głosowe.

    - -
    Nika