  • 1. Data: 2006-11-28 22:08:15
    Temat: serwisy podobne do http://przelewy24.pl/
    Od: s...@v...pl

    na marginesie krytyki mBanku, dowiedziałem się o istnieniu www.przelewy24.pl

    chcę zapytać o to, czy znacie inne, podobne serwisy i jaką macie o nich opinię?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-11-29 11:42:39
    Temat: Re: serwisy podobne do http://przelewy24.pl/
    Od: s...@v...pl

    > na marginesie krytyki mBanku, dowiedziałem się o istnieniu www.przelewy24.pl
    > chcę zapytać, czy znacie inne, podobne serwisy i jaką macie o nich opinię?

    w szczególności, interesuje mnie opinia nt. wygody korzystania z serwisu przez
    klienta oraz przez sprzedawcę

    gdy zacząłem czytać warunki, najbardziej nie spodobały mi się "przedpłaty".
    Ja chcę handlować doładowaniami prepaid i nie zamierzam czekać dniami tygodniami
    aż ktoś łaskawie zapłaci. Płacisz, masz doładowanie, nie płacisz, żegnam.
    Chciałbym wyeliminować możliwość "płacenia potem". Przebrnąłem przez koszmarnie
    napisany regulamin, warunki, nic się nie dowiedziałem. Pierwsze wrażenie:
    koszmar

    pozdr
    Aleksander

  • 3. Data: 2006-11-30 00:23:17
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > chcę zapytać o to, czy znacie inne, podobne serwisy i jaką macie o nich
    > opinię?

    www.allpay.pl

    Pozdr.,
    Piotr