  • 1. Data: 2006-11-28 18:38:34
    Temat: Wpłaty do MultiBanku -- gdzie?
    Od: Marcin <z...@c...arg>

    Hej,

    Czy w oddziale MultiBanku można wpłacić na ichniejsze konto?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin.

  • 2. Data: 2006-11-28 19:39:02
    Temat: Re: Wpłaty do MultiBanku -- gdzie?
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Marcin" news:9bibqxz2k05f.dlg@pytajnik.net

    > Czy w oddziale MultiBanku można wpłacić na ichniejsze konto?

    Tak!
    1. We wpłatomacie - jeżeli oddział posiada takie cudo
    2. W kasie - taki sposób wpłaty jest jednak obarczony prowizją. Owa prowizja
    nie jest pobierana jeżeli wpłatom jest zepsuty bądź też jeżeli oddział nie
    posiada wpłatomatu.

  • 3. Data: 2006-11-28 19:56:08
    Od: Marcin <z...@c...arg>

    Użytkownik grupy Telly Savalas wystukuje:

    > 2. W kasie - taki sposób wpłaty jest jednak obarczony prowizją. Owa prowizja
    > nie jest pobierana jeżeli wpłatom jest zepsuty bądź też jeżeli oddział nie
    > posiada wpłatomatu.

    Super, dzięki. Rozumiem, że nie posiadając konta w MultiBanku, mogę w
    ten sposób wpłacić pieniądze na czyjeś multibankowe konto? Wiesz może,
    ile tej prowizji?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin.

  • 4. Data: 2006-11-28 20:01:04
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Marcin" news:1stzr2ex8gtay$.dlg@pytajnik.net

    > Super, dzięki. Rozumiem, że nie posiadając konta w MultiBanku, mogę w
    > ten sposób wpłacić pieniądze na czyjeś multibankowe konto? Wiesz może,
    > ile tej prowizji?

    http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oplaty_i_prow
    izje/

    Polecam się zapoznać z tym linkiem :) Pozdrawiam! :)