  • 1. Data: 2006-11-28 23:05:00
    Temat: czyżby Polbank dawał najwięcej ??
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    Witam,

    ostatnio szperałem troszeczkę w sieci na temat lokat terminowych na max
    6 miesicecy. I wychodzi mi, że na rynku najwyższe oprocentowanie daje
    POLBANK - 4,5%. Pomijam oczywiście oferty lokat łaczone z funduszami
    oraz wysokooprocentowana aviste w mBanku.Czy nie doczytałem czegoś lub
    nie dotarłem do jakiejś nowej oferty czy rzeczywiście POLBANK jest
    number one :)

    pozdroofk@
    kosio21

  • 2. Data: 2006-11-29 06:01:09
    Temat: Re: czyżby Polbank dawał najwięcej ??
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

> [...]
    > wysokooprocentowana aviste w mBanku.Czy nie doczytałem czegoś lub nie
    > dotarłem do jakiejś nowej oferty czy rzeczywiście POLBANK jest number one

    Certyfikaty ubezpieczeniowe Getin Banku. AFAIK 4,75%

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2006-11-29 07:31:17
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    kosio21 wrote:
> [...]
    > funduszami oraz wysokooprocentowana aviste w mBanku.Czy nie
    > doczytałem czegoś lub nie dotarłem do jakiejś nowej oferty czy

    Ale co to za interes 4,5%... ? Inflacja jest na poziomie 2,5%, do tego dodaj
    sobie belkowe i wyjdzie, ze zarabiasz praktycznie nic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-11-29 09:19:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Ale co to za interes 4,5%... ? Inflacja jest na poziomie 2,5%, do
    > tego dodaj sobie belkowe i wyjdzie, ze zarabiasz praktycznie nic.

    Zobacz stawke, po ktorej pozyczaja sobie banki.
    Pojda niedlugo stopy procentowe w gore, to bedzie mozna zarobic na lokatach
    ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2006-11-29 09:35:49
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Pojda niedlugo stopy procentowe w gore, to bedzie mozna zarobic na
    > lokatach ;)

    Ale poki co zarobic nie mozna, wiec sens trzymania pieniedzy na lokatach jest
    zerowy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2006-11-29 09:43:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Ale poki co zarobic nie mozna, wiec sens trzymania pieniedzy na
    > lokatach jest zerowy.

    Zarobic to mozesz tylko na akcjach. Bo i obligacje wiele wiecej nie dadza.
    Tyle, ze niektorzy takieo ryzyka nie akceptuja :)

  • 7. Data: 2006-11-29 10:06:37
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Zarobic to mozesz tylko na akcjach. Bo i obligacje wiele wiecej nie
    > dadza. Tyle, ze niektorzy takieo ryzyka nie akceptuja :)

    Pieniadze trzymane na lokacie nie tyle co nie zarabiaja, co o zgrozo traca na
    wartosci, bo leza sobie bezczynnie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-11-29 10:12:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Pieniadze trzymane na lokacie nie tyle co nie zarabiaja, co o zgrozo
    > traca na wartosci, bo leza sobie bezczynnie.

    4,5% w Polbanku - nie jest tak zle :)
    Na gieldzie zawsze mozesz stracic. A sa ludzie, dla ktorych liczy sie
    bezpieczenstwo kapitalu, a nie potencjalne zyski.
    zobacz co sie dzieje z pieniedzmi, ktore leza na RORach :)