  • 1. Data: 2004-10-30 14:50:31
    Temat: serwis WorldPay i karta Inteligo
    Od: waste <waste@N-O_SP-AM.tlen.pl>

    witam.

    czy ktoś zna może ten serwis internetowy realizujący transakcje? albo coś
    robię źle albo WorldPay nie przyjmuje inteligowskiej karty. prawdę
    powiedziawszy nie bardzo wiem co mam wybrać przy płaceniu bo nie mam
    możliwości wybrania VISA Electron z zestawu kart... komuś się udało uiścić
    zapłatę przez WorldPay?

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/

  • 2. Data: 2004-10-30 18:12:03
    Temat: Re: serwis WorldPay i karta Inteligo
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    waste wrote:
> [...]
    > powiedziawszy nie bardzo wiem co mam wybrać przy płaceniu bo nie mam
    > możliwości wybrania VISA Electron z zestawu kart... komuś się udało

    no i slusznie, bo VE nie mozna placic w necie. Natomiast VE _inteligo_ jest
    traktowana jak zwykla Visa, wiec to wlasnie ten typ karty musisz wybrac przy
    platnosci (wybierz po prostu "Visa" i wpisz wszsytkie numery, o ktore
    prosza).

    Daj znac jak poszlo ;)

    --
    pozdr.

  • 3. Data: 2004-10-31 06:57:52
    Od: waste <waste@N-O_SP-AM.tlen.pl>

    Dnia 2004-10-30,19:12, plumpcio napisał(a):

    > Daj znac jak poszlo ;)

    ale ja właśnie próbowałem dla wszystkich trzech, bo były trzy do wyboru i
    jako pierwszą wybrałem zwykłą VISA. w formularzu prosili o numer karty,
    okres ważności, imię, nazwisko i adres. rezultat za każdym razem wyglądał
    tak:

    "This transaction was not authorised by your card issuer. This
    authorisation request was denied as further identity checks cannot be
    carried out on an internet transaction. You may wish to try another
    card."

    a czy jest taka możliwość że dane muszą być podane idealnie tak jak na
    karcie i to powoduje błąd? bo przecież nie mogę wpisać litery Ł na stronie
    która nie obsługuje środkowoeuropejskiego kodowania (a polfonty mam w
    imieniu i adresie).

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/

  • 4. Data: 2004-10-31 16:19:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    waste napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >karcie i to powoduje błąd? bo przecież nie mogę wpisać litery Ł na >stronie
    która nie obsługuje środkowoeuropejskiego kodowania (a polfonty

    Kolega chciał kupić wypukłą VISĄ (chyba nie via WorldPay). Odp.:
    "authorisation failed" i spróbuj jeszcze raz, choć nie negowano
    możliwości płacenia nią w sieci.
    Nazwisko i adres bez polskich znaków. Reklamacja do CA o co chodzi
    dokładnie. Odpowiedź z jakimś ichnim kodem błędu i że znaczy on
    "cannot verify address". Tymczasem country=Poland dostępne. Nie udało
    się się dowiedzieć jak adres wpisać (nr domu/nr mieszkania).
    Podpisuję się pod pytaniem o polskie fonty i tego typu problemy.

    [OT] Podobno są CA gdzie wymagają jeszcze (oprócz e-maila): płeć,
    wiek, nr tel. i nr tel. do "customer service" wystawcy karty.
    --
    Arek

  • 5. Data: 2004-10-31 20:53:03
    Od: waste <waste@N-O_SP-AM.tlen.pl>

    Dnia 2004-10-31,17:19, Arek napisał(a):

    > Kolega chciał kupić wypukłą VISĄ (chyba nie via WorldPay). Odp.:
    > "authorisation failed"
    ale ciekawe jest to, że ja moją kartą już przeprowadzałem sieciowe
    transakcje i za każdym razem się udawało. to pierwszy taki przypadek.

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/

  • 6. Data: 2004-11-01 00:07:51
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > no i slusznie, bo VE nie mozna placic w necie. Natomiast VE _inteligo_
    jest

    VE _mozna_ placic w necie... a to czy jest to mozliwe zalezy jedynie od
    wydawcy...

    Pozdr.,

  • 7. Data: 2004-11-01 00:09:23
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > dokładnie. Odpowiedź z jakimś ichnim kodem błędu i że znaczy on
    > "cannot verify address". Tymczasem country=Poland dostępne. Nie udało

    Pewnie chodzi o dokladniejsza weryfikacja w/g standardow hamerykanskich, co
    u nas jest niestosowane, wiec dlatego negatywny status....

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2004-11-04 14:56:25
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    waste wrote:
> [...]
    > powiedziawszy nie bardzo wiem co mam wybrać przy płaceniu bo nie mam
    > możliwości wybrania VISA Electron z zestawu kart... komuś się udało

    przetestowalem w praktyce jak to wyglada - rzeczywiscie, VE inteligo nie
    przechodzi autoryzacji (probowalem na 2 kartach z inteligo). Dopiero przy
    zwyklej VC platnosc przeszla, wniosek - inteligowska mozna placic w necie,
    ale nie koniecznie wszedzie :(

    --
    pozdr.