  • 1. Data: 2004-10-30 10:12:10
    Temat: Bank Pocztowy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Czy ktoś ma konto w banku pocztowym obsługiwanym na każdej poczcie ?
    Jakie macie doświadczenia z przesyłaniem zleceń przy pomocy kopert GIRO ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@B...pl <wytnij BBBB gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-11-02 08:13:56
    Temat: Re: Bank Pocztowy
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Czy ktoś ma konto w banku pocztowym obsługiwanym na każdej poczcie ?
    > Jakie macie doświadczenia z przesyłaniem zleceń przy pomocy kopert
    GIRO ?

    Miałem tam konto przez dobre dwa lata. Wszystko działało ok, nie
    zdarzyło mi się, żeby coś zginęło po drodze. Ale wszystko działało
    strrrrasznie pomału i zawsze była kupa wypisywania blankietów. No i
    mieli taką dziwaczną przypadłość, że polecenia przelewu były płatne, a
    zlecenia stałe darmowe, więc trzeba było wszystko załatwiać
    "zleceniami stałymi jednorazowymi". No i trzeba ciągle pamiętać, żeby
    zamówić blankiety, koperty itp.

    Ogólnie w pewnych warunkach się sprawdza - ja wtedy miałem praktycznie
    dostęp jedynie do wiejskiej poczty i telefonu. Teraz podobno trochę
    rozbudowali serwis telefoniczny, wtedy co najwyżej stan konta można
    przez telefon uzyskać i zamówić blankiety. Najbardziej mnie wkurzyło,
    że ciągle obiecywali dostęp przez internet i ciągle go nie było. Potem
    dałem sobie z nimi spokój, konto "przeniosłem" do BGŻ.

    Grzexs

    PS. Mogę Ci podarować trochę czystych kopert, co mi zostały :)))

  • 3. Data: 2004-11-02 21:40:28
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Grzexs napisał(a):

    > mieli taką dziwaczną przypadłość, że polecenia przelewu były płatne, a
    > zlecenia stałe darmowe, więc trzeba było wszystko załatwiać
    > "zleceniami stałymi jednorazowymi".
    [ciach]
    > Potem dałem sobie z nimi spokój, konto "przeniosłem" do BGŻ.

    I teraz znów masz płatne przelewy, a zlecenia stałe jednorazowe -
    bezpłatne :-)

    --
    Marek

  • 4. Data: 2004-11-04 11:29:58
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > [ciach]
    >
    > I teraz znów masz płatne przelewy, a zlecenia stałe jednorazowe -
    > bezpłatne :-)

    No właśnie... Chyba się zmówili :)))

    Grzexs