  • 1. Data: 2004-10-30 12:15:13
    Temat: Pelny numer karty, data waznosci - i byc moze CVV2na SLIPie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Wlasnie otrzymalem pierwszego w swoim zyciu "wypuklaka" kredytowa VC mBanku
    ("zlota rybka").
    Zrobilem sobie zakupy, dostaje SLIPa i co widze, pelen 12 cyfrowy numer w
    calej krasie, data waznosci karty.
    Na domiar zlego pod kodem autoryzacji znajdowala sie pozycja NR. RACH: i
    trzycyfrowy numer, identyczny CVV2 dla mojej VC.
    Zaczalem sie autentycznie bac o moje pieniadze...
    Co Wy na to ?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    http://www.wszechwiedza.pl

  • 2. Data: 2004-10-30 12:20:59
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Numer karty to raczej 16-cyfrowy, a nr rach jest numerm kolejnym "kwitka"
    wydrukowanego przez terminal - w Twoim przypadku zbieżność z CVV była
    przypadkowa. Na pocieszenie dodam że wprowadzane jest maskowanie środkowych
    ośmiu cyferek numeru karty na slipach - będzie tak:
    1234 **** **** 1234
    Tylko kiedy?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-10-30 12:24:15
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-30, Marek J <markusjNOSPAM@.> wrote:
> [...]
    > przypadkowa. Na pocieszenie dodam że wprowadzane jest maskowanie środkowych
    > ośmiu cyferek numeru karty na slipach - będzie tak:

    Już jest w niektórych terminalach - raz mi pojawia się właśnie z gwiazdkami
    a raz jest pełny nr ...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2004-10-30 12:30:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl> w poście
    napisał, co następuje:
    > Numer karty to raczej 16-cyfrowy
    Sorry, moja pomylka :)
    >, a nr rach jest numerm kolejnym
    > "kwitka" wydrukowanego przez terminal - w Twoim przypadku zbieżność z
    > CVV była przypadkowa.

    To samo mowil mi gostek z Polcardu, gdzie zadzwonilem. W sumie wierze -
    dlatego napisalem w topicu, ze "byc moze CVV2" - na 100 % uwierze, gdy
    zrobie jeszcze raz zakupy :) - albo porownam ze starymi SLIPami z transakcji
    kartami VE.

    >Na pocieszenie dodam że wprowadzane jest
    > maskowanie środkowych ośmiu cyferek numeru karty na slipach - będzie
    > tak: 1234 **** **** 1234

    Tez to mowil gostek :)
    IMHO cos takiego powinno funkcjonowac od zarania dziejow...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2004-10-30 12:52:38
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Już jest w niektórych terminalach - raz mi pojawia się właśnie z
    > gwiazdkami
    > a raz jest pełny nr ...

    W eService tak są drukowane numery kart Maestro, a w terminalach Citi -
    numery wszystkich (chyba ?) kart.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2004-10-30 12:54:53
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > To samo mowil mi gostek z Polcardu

    > Tez to mowil gostek :)

    No tak - teraz na pbb zrobią ze mnie tajnego agenta Polcardu ;-))))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2004-10-30 22:58:51
    Od: "Domin" <dkmg usunspacje @ o2.pl>

> [...]
    > ("zlota rybka").
    > Zrobilem sobie zakupy, dostaje SLIPa i co widze, pelen 12 cyfrowy numer w
    [...]
    > Zaczalem sie autentycznie bac o moje pieniadze...
    > Co Wy na to ?

    Dokladnie o tym samym chcialem napisac o grupie.
    Ta sama karta, ten sam bank. Terminal CardPointu: pelny nr karty, data
    waznosci, na szczescie bez kodu cVV2. Inny sklep, inny terminal i to samo na
    slipie.
    Czy po prostu te typy tak mają czy po prostu, nie mam czym sie przejmowac?

    pozdr
    Dominik

  • 8. Data: 2004-10-31 09:24:58
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Czy po prostu te typy tak mają czy po prostu, nie mam czym sie
    > przejmowac?

    Te typy terminali (na razie) tak mają - drukują na slipach pełny numer i
    datę ważności karty, niezależnie od tego czy jest to karta mBanku czy innego
    banku. Dawno, dawno temu gdy Cardpoint jeszcze się nazywał po prostu WBK na
    slipach z tych terminali w miejscy na podpis było nawet drukowane jeszcze
    imię i nazwisko wytłoczone na karcie - tak żeby znalazca slipa już nie miał
    żadnych problemów ze zrobieniem zakupów ;-)

    Pozdrawiam

    Marek