    From: waste <waste@N-O_SP-AM.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: serwis WorldPay i karta Inteligo
    Date: Sun, 31 Oct 2004 07:57:52 +0100

    Dnia 2004-10-30,19:12, plumpcio napisał(a):

    > Daj znac jak poszlo ;)

    ale ja właśnie próbowałem dla wszystkich trzech, bo były trzy do wyboru i
    jako pierwszą wybrałem zwykłą VISA. w formularzu prosili o numer karty,
    okres ważności, imię, nazwisko i adres. rezultat za każdym razem wyglądał
    tak:

    "This transaction was not authorised by your card issuer. This
    authorisation request was denied as further identity checks cannot be
    carried out on an internet transaction. You may wish to try another
    card."

    a czy jest taka możliwość że dane muszą być podane idealnie tak jak na
    karcie i to powoduje błąd? bo przecież nie mogę wpisać litery Ł na stronie
    która nie obsługuje środkowoeuropejskiego kodowania (a polfonty mam w
    imieniu i adresie).

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/