  • 21. Data: 2002-01-03 14:15:54
    Temat: Re: server w Lukasie chyba padł
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Wynika z tego że to coś poważnego a może .... euro
    > zaszkodziło :-))

    Chyba tak, bo... jakies 2 godziny temu ślinka ;-) powiedziala, zebym podal im
    nr telefonu, to oddzwonia jak bede mogl sie juz zalogowac... I jeszcze do tej
    pory nie oddzwonili... chyba jednak tym Euro sie udlawili...

    Skoro powod wpadki mamy wyjasniony, to... moze wspolnie ustalimy do kogo i
    jakiej tresci piszemy reklamacje o anulowanie oplaty za zmiane hasla w lokalu?

    IGIdeus

  • 22. Data: 2002-01-03 14:17:22
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Chyba tak, bo... jakies 2 godziny temu ślinka* ;-) powiedziala

    HINT: ślinka - slinka o seksownym glosie... ;-)

    IGIdeus

  • 23. Data: 2002-01-03 21:19:16
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    IGIdeus zapodaje:

    > Chyba tak, bo... jakies 2 godziny temu ślinka ;-) powiedziala, zebym
    > podal im nr telefonu, to oddzwonia jak bede mogl sie juz zalogowac... I
    > jeszcze do tej pory nie oddzwonili...

    To daj znać jak zadzwonią.

    > Skoro powod wpadki mamy wyjasniony, to... moze wspolnie ustalimy do
    > kogo i jakiej tresci piszemy reklamacje o anulowanie oplaty za zmiane
    > hasla w lokalu?

    No właśnie. Z dokładnością do jednej tranzakcji VE to jeszcze nic w
    bankach nie reklamowałem. Mógłby ktos mnie nieco oświecić?
    Wojtek Frabinski pisał, że już napisał.

    simon

    --
    ( szymon jankowski
    ( ------------------<

  • 24. Data: 2002-01-03 21:22:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 21:19:16 +0000 (UTC), simon
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >To daj znać jak zadzwonią.

    Ja na telefon co z ta blokadzie to sie od swiat nie doczekalem :-/

    >No właśnie. Z dokładnością do jednej tranzakcji VE to jeszcze nic w
    >bankach nie reklamowałem. Mógłby ktos mnie nieco oświecić?
    >Wojtek Frabinski pisał, że już napisał.

    Na poczte wewnetrzna. Zawsze warto sprobowac tego albo e-maila. A
    dopiero jak to nie pomoze to mozna bawic sie w jakies pisma (chodziaz
    tutaj to i tak nie warto).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 25. Data: 2002-01-03 21:30:58
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski zapodaje:

    > Na poczte wewnetrzna. Zawsze warto sprobowac tego albo e-maila. A
    > dopiero jak to nie pomoze to mozna bawic sie w jakies pisma (chodziaz
    > tutaj to i tak nie warto).

    Ze względu na kwotę, czy ze wzgledu na prawdopodobieństwo prawidłowej
    reakcji? Tu nie chodzi o pieniądze, tu chodzi o zasady!!! ;-)

    simon

    --
    ( szymon jankowski
    ( ------------------<

  • 26. Data: 2002-01-03 21:33:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 3 Jan 2002 12:44:11 +0100, <i...@p...onet.pl> wrote:

    >Wlasnie? Gdzie najlepiej pisac? Na jaki dokladnie adres?
    >Niestety tez zalapalem sie do grona "szczesliwcow"... Czyzby mieli tak kiepski
    >system, ze nie radzi sobie ze zmiana roku i wszystkie hasla ustawia jako
    >wygasle?
    Wyslalem 1.02 poczta wewnetrzna ale odpowiedzi nie mam :-(

  • 27. Data: 2002-01-03 21:36:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 21:30:58 +0000 (UTC), simon
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Ze względu na kwotę, czy ze wzgledu na prawdopodobieństwo prawidłowej
    >reakcji?
    Kwote. Wiecej bedzie kosztowac polecony za potwierdzeniem niz oplata

    > Tu nie chodzi o pieniądze, tu chodzi o zasady!!! ;-)

    Aha ;-)

  • 28. Data: 2002-01-04 08:41:01
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > IGIdeus zapodaje:

    > To daj znać jak zadzwonią.

    Dzien kolejny...

    Sam do nich zadzwonilem i... slinek powiedzial, ze maja obecnie aktualizacje
    bazy danych po calym roku i... dopiero moze za 2h beda mogli sprawdzic dlaczego
    nadal nie moge sie dostac...
    I tak juz caly tydzien... odkad zauwazylem, ze cos nie dziala... Zgroza... A
    wlasnie pokonczyly mi sie lokaty... Wrr

    IGIdeus

  • 29. Data: 2002-01-04 15:23:40
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    IGIdeus zapodaje:

> [...]
    > I tak juz caly tydzien... odkad zauwazylem, ze cos nie dziala...
    > Zgroza... A wlasnie pokonczyly mi sie lokaty... Wrr

    Akurat mam tam prawie pusto, to chyba poczekam nawet z odblokowywaniem.
    Rzecz w tym, że już byłem bliski zrobienia z Lukasa mojego głównego konta
    i tam przelewania wypłat. Zlikwidowałem zlecenia i wyciągi na email w PKO
    BP i... teraz utknąłem w pół drogi. Przy pustym koncie taka rozwałka może
    minie bawić, ale gdybym coś tam miał to byłbym solidnie zaniepokojony.
    Wrócić do BP?... Ech...

    simon

    --
    ( szymon jankowski