  • 1. Data: 2002-01-01 16:48:46
    Temat: Brzydki jakieś te EURO
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    Miałem zaszczyt oglądać euro monety i w pełnym zachwycie to jakoś nie
    jestem. 1 i 2 "eurówki" są takie jakieś blade
    i nijakie. Bankonoty pewnie podobne. Szoku nie będzie, mowię Wam!!!!!

    @nteneum

  • 2. Data: 2002-01-01 16:52:04
    Temat: Re: Brzydki jakieś te EURO
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 17:48:46 +0100, "@nteneum"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Miałem zaszczyt oglądać euro monety i w pełnym zachwycie to jakoś nie
    >jestem. 1 i 2 "eurówki" są takie jakieś blade
    >i nijakie. Bankonoty pewnie podobne. Szoku nie będzie, mowię Wam!!!!!

    A nie wiecie, czy nasze banki beda mialy tez monety ?
    Bo 3 stycznia zamierzam wyplacic swoje cale Eurooszczednosci z LG (az
    12,41 eur :-)).

    Banknotom troche sie przygladalem (na obrazkach) i jak dla mnie maja
    bardzo malo atrakcyjne wzornictwo.
    Na wszytkich tylko mosty i bramy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-01 17:02:14
    Temat: Re: Brzydkie jakieś te EURO
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    gdzieś e mi się zgubiło, już dzisiaj jestem chyba nieprzytomny ;))

    @

  • 4. Data: 2002-01-01 17:43:40
    Od: <m...@p...pl>

> [...]
    > jestem. 1 i 2 "eurówki" są takie jakieś blade
    > i nijakie. Bankonoty pewnie podobne. Szoku nie będzie, mowię Wam!!!!!

    a masz pewnosc ze widziales prawdziwe EURO? :-))))

    w Sumie ciekawe jak by wygladala wplata w EURO 02.01.2002 w moim marmurku

  • 5. Data: 2002-01-01 18:30:28
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Banknotom troche sie przygladalem (na obrazkach)
    i jak dla mnie maja
    > bardzo malo atrakcyjne wzornictwo.
    > Na wszytkich tylko mosty i bramy.

    :-))))))) takie wzornictwo uznano za bardzo
    atrakcyjne i projektantowu przyznano 1 miejsce i
    wybrano do realizacji....łuki, bramy to wg komisji
    konkursowej ..... symbol otwartości

    /////Na opracowanie strony graficznej nowej
    wspólnej waluty został ogłoszony konkurs.
    Zwyciężył projekt Roberta Kaliny z Narodowego
    Banku Austrii w konkursie na wizerunek banknotów
    euro. Przedstawia on najważniejsze style
    architektoniczne w historii Europy: klasyczny,
    romański, gotycki, renesansowy, barok i rokoko,
    architekturę żelaza i szkła oraz nowoczesną
    architekturę XX wieku. Głównym motywem na
    przedniej stronie banknotów euro będą okna i bramy
    występujące w tych wszystkich stylach. Mają być
    one metaforą otwartości i współpracy w Unii
    Europejskiej. Natomiast rewersy będą przedstawiały
    mosty, od starożytnych do nowoczesnych, jako
    symbole komunikacji międzyludzkiej. /////

    Wygląda na to że metafora nie do końca czytelna
    :-)))

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-01 19:12:28
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > a masz pewnosc ze widziales prawdziwe EURO? :-))))

    Jak najbardziej prawdziwe - prostu z banku niemieckiego /widziałem pakiecik/

    @@@

  • 7. Data: 2002-01-01 19:30:00
    Temat: Meat Loaf
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Własnie w TVP1 leci "Black Dog", możemy zobaczyć
    bohatera Twojej stony w akcji. Nie doczytałem
    tylko czy muzyka i wykonaniego jest też jego
    autorstwa.

    Sark

  • 8. Data: 2002-01-01 19:55:00
    Temat: Re: Meat Loaf
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 20:30:00 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Własnie w TVP1 leci "Black Dog", możemy zobaczyć
    >bohatera Twojej stony w akcji. Nie doczytałem
    >tylko czy muzyka i wykonaniego jest też jego
    >autorstwa.

    Ale fajny OT :-)
    Tylko aktor. Akurat kariera aktorska Meata toczy sie jakby obok
    muzycznej i jak dla mnie jest znacznie mniej interesujaca.

  • 9. Data: 2002-01-01 20:04:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 19:30:28 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Wygląda na to że metafora nie do końca czytelna
    >:-)))

    Czego by to nie byla metafora to jak na moj gust Euro sa malo
    atrakcyjne wizualnie.
    Zobaczymy jak bedzie na zywo.
    Ciekawe czy jutro w jakims banku albo kantorze da sie wyplacic/kupic
    euro.
    Albo lepiej, niech ktos z zachodu skoczy do bankomatu jutro sporbuje
    je w Polsce sprzedac ;-).

  • 10. Data: 2002-01-01 20:48:08
    Od: "Greg" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "@nteneum" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem. 1 i 2 "eurówki" są takie jakieś blade
    > i nijakie. Bankonoty pewnie podobne. Szoku nie będzie, mowię Wam!!!!!

    Grunt by było ich dużo (w mojej kieszeni, no i w Waszych również), a nie czy
    są to dzieła sztuki czy też nie. Szczęśliwego Nowego Roku 2002!!!!

    Pozdrowienia Grzegorz