  • 1. Data: 2002-01-01 17:56:06
    Temat: server w Lukasie chyba padł
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    jak dlugo jeszcze bedzie zajęty ?

    próbuje juz od kilku godzin i ciagle ten sam komunikat

  • 2. Data: 2002-01-01 19:04:18
    Temat: Re: server w Lukasie chyba padł
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:3c31f833$1@news.vogel.pl...
    > jak dlugo jeszcze bedzie zajęty ?
    >
    > próbuje juz od kilku godzin i ciagle ten sam
    komunikat

    Przed chwila sie logowałem .... starałem się ....
    i nic .... wyskakuje mi :
    "Dostęp zabroniony. Niepoprawny klucz. Spróbuj
    ponownie." a to nieprawda, próbowałem 3 x i za
    każdym razem wyskakuje mi to ich okienko o termie
    księgowania przelewu z 31.12 dopiero 1.1.2002 a
    jak kliknę ok to na czerwono powyższy komunikat.
    Ciekawe czy to coś z serwerm, czy może ktoś mi
    zmienił hasło/klucz ?

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-01 19:40:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Sark" <w...@p...onet.pl>
> [...]
    > księgowania przelewu z 31.12 dopiero 1.1.2002 a
    > jak kliknę ok to na czerwono powyższy komunikat.
    > Ciekawe czy to coś z serwerm, czy może ktoś mi

    Miałem podobną sytuację jakiś czas temu. Wpisuje login, hasło i nic.
    Zdziwiony wpisuje jeszcze raz - taka sama reakcja. Pomyślałem, że może
    coś pomyliłem z hasłami, bo dość długo nie korzystałem w ogóle z
    konta, więc poszedłem do oddziału zmienić hasło. Następnego dnia
    wszystko grało i myślałem, że to jednak moja pamięć zawiodła. Ale parę
    dni później taka sama sytuacja. Znów podaję hasło i login, a tu
    "Dostęp zabroniony...". Tym razem na pewno podawałem poprawne hasło.
    Trochę mi się ciśnienie podniosło, bo akurat świeta były, a dokonałem
    wcześniej dość dużej wpłaty i zastanawiałem się czy ktoś mi czasem nie
    wyczyścił konta.
    Po świętach idę do oddziału i się dowiaduje, że... wygasło mi za
    pierwszym razem hasło (co to za bzdura???), a potem system już sobie
    nie radził i blokował z niewiadomych przyczyn.
    Na szczeście rozwiązano to błyskawicznie - zamykając i otwierając
    prowadzenie rachunku przez internet jeszcze raz. Od tamtej pory
    wszsytko działa. Ciekawe jak długo ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2002-01-01 19:48:42
    Od: "ES" <e...@s...net>

    U mnie jest wszystko OK.
    Ela

  • 5. Data: 2002-01-01 20:03:28
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "ES" <e...@s...net> napisał w wiadomości
    : U mnie jest wszystko OK.
    : Ela

    Tzn jak? Możesz pobrać aktualny stan konta, na godz. 21? Bo ja od rana nie.
    Amehat

  • 6. Data: 2002-01-01 20:07:37
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    : Na szczeście rozwiązano to błyskawicznie - zamykając i otwierając
    : prowadzenie rachunku przez internet jeszcze raz. Od tamtej pory
    : wszsytko działa. Ciekawe jak długo ;]

    Do następnych świąt?:))))))))
    Pozdrawiam
    Amehat

  • 7. Data: 2002-01-01 20:18:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 20:40:22 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

> [...]
    >coś pomyliłem z hasłami, bo dość długo nie korzystałem w ogóle z
    >konta, więc poszedłem do oddziału zmienić hasło.

    Ja tez, przed swietami. Kontakty z llinia nic nie daly (niby
    odblokowywali konto, ale co da odblokowywanie jak haslo nie bylo zle
    wprowadzane). W koncu pomogla zmiana hasla w oddziale ( za 3,5zl !,
    reklamacja wyslana)
    i w koncu od sylwestra moge sie logowac.
    Wyglada na to, ze cos im sie chrzani w logowaniu bez tokena a obsluga
    jedyne co potrafi powiedziec to "ale czy na pewno haslo bylo dobre"
    :-/.
    Aktualnego salda tez dzisiaj pobrac nie moge.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-01-01 21:17:44
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > : U mnie jest wszystko OK.
    > : Ela
    >
    > Tzn jak? Możesz pobrać aktualny stan konta, na godz. 21? Bo ja od rana
    nie.

    czyli nie dziala !!!
    ale badziewie
    zeby tak dlugo nie mozna bylo ustalic stanu konta

    BTW to co to za pomysl z tym >pobieraniem aktualnego stanu konta< ???
    w innych bankach jak sie zaloguje to od razu widze jaki mam stan konta

  • 9. Data: 2002-01-01 21:20:35
    Od: "ES" <e...@s...net>

    > Tzn jak? Możesz pobrać aktualny stan konta, na godz. 21? Bo ja od rana
    nie.
    > Amehat

    Tak, tylko stan konta jest podawany z godz. 8 rano, codziennie podobnie.
    Pozdrawiam
    Ela

  • 10. Data: 2002-01-01 21:37:04
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Tak, tylko stan konta jest podawany z godz. 8 rano, codziennie podobnie.

    skad masz takie info ?
    jak robie przelew do LB elixirem i dojdzie np. o 16
    to stan konta mozna bylo pobrac od reki, a nie czekac do 8 !