  • 1. Data: 2002-01-01 16:34:52
    Temat: Szukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi
    Od: <p...@v...pl>

    Do zestawu służacego do rejestracji sprzedaży (komputer + kasa fiskalna +
    czytnik kart magn. na RS-232) chcę dołożyć obsługę kart płatniczych. Ile
    taka przyjemność autoryzowania przez jakąś firmę kosztuje, jakie to firmy,
    jakie łącza są wymagane (mam DialogNet ISDN CDI 128k/ryczalt - czy
    wystarczy?).
    Pilnie proszę o odpowiedź jeżeli ktoś wie, bo jest mi to baaardzo potrzebne,

    pozdr,
    Piotr

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~
    p...@v...pl

  • 2. Data: 2002-01-01 16:44:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 01, 2002 at 05:34:52PM +0100, p...@v...pl wrote:

> [...]
    > wystarczy?).
    > Pilnie proszę o odpowiedź jeżeli ktoś wie, bo jest mi to baaardzo potrzebne,

    O rany, a nie mozna poszukac troche samemu?

    www.polcard.com.pl
    www.wbk.pl
    www.pekao.com.pl
    www.eservice.pl

    albo u producentow kart fiskalnych, oni maja odpowiednie umowy z
    roznymi aklajerami.

    Ale na pilne odpowiedzi z tych firm w 1 dniu nowego roku bym nie
    liczyl ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-01 18:45:09
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystarczy?).
    > Pilnie proszę o odpowiedź jeżeli ktoś wie, bo jest mi to baaardzo
    Przykladowe firmy działających na rynku kart w Polsce - adresy sobie
    poszukaj:
    4M, Asec, Unicard (www.unicard.pl), KFAP, Polnet Technologies, Etisoft, DC
    Perfect Card, Vemco, Cart, Cartis, jak mi sie cos przypomni, to jeszcze
    napisze.

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

  • 4. Data: 2002-01-01 18:51:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 01, 2002 at 07:45:09PM +0100, Mangha de Luxe wrote:

> [...]
    > Perfect Card, Vemco, Cart, Cartis, jak mi sie cos przypomni, to jeszcze

    A ktora z tych firma zapewnia __obsluge__ kart platniczych? Chociaz
    jedna poprosze ;-)

    (wyraznie napisane _autoryzowania_)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-01 18:59:57
    Od: <p...@v...pl>

    > (wyraznie napisane _autoryzowania_)

    tak wlasnie, o samą autoryzację chodzi (dokładniej jej ceny)
    projekt z systemow informatycznych pisze - modernizacja salonu sprzedazy.
    Wyszlo mi ze tak jest najtaniej, sam czytnik, a nie caly terminal POS.

    Pozdro
    petec
    --
    ~~~~~~~~~~~~~~
    p...@v...pl

  • 6. Data: 2002-01-01 20:57:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 01, 2002 at 07:59:57PM +0100, p...@v...pl wrote:

    > tak wlasnie, o samą autoryzację chodzi (dokładniej jej ceny)
    > projekt z systemow informatycznych pisze - modernizacja salonu sprzedazy.
    > Wyszlo mi ze tak jest najtaniej, sam czytnik, a nie caly terminal POS.

    Najlepiej skontaktuj sie z kims pod adresami ktore wczesniej podalem.

    Wiekszosc centrow uwaza prowizje jako rzecz tajna/poufna i nie
    publikuje jej oficjalnie. Generalnie jest tak ze waha sie ona od
    ok. 2% do jakis 5% (rozne karty i inne parametry).

    Najlepiej jednak porozmawiac konkretnie z firmami.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-01-02 09:03:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 02, 2002 at 10:03:31AM +0100, Mariusz A. Jasiński wrote:

    > PEŁNE wykorzystanie ISDN-a da Ci bardzo szybką autoryzację kart,
    > uważaj bo większość rozwiązań na dzisiaj to zwykły POS podłączony
    > do analogowego gniazdka isdn

    No, nie przesadzajmy az tak - tylko czesc z nich tak dziala ;-)

    Ale na powaznie - bo wiem ze POSy (elktroniczne terminale kartowe)
    poprawnie pracuja z modemami ISDN, a jak jest z kasami, sa jakies
    konkretne i dzialajace rozwiazania?

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-02 09:03:31
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > O rany, a nie mozna poszukac troche samemu?
    >
    > www.polcard.com.pl
    > www.wbk.pl
    > www.pekao.com.pl
    > www.eservice.pl

    zwróć uwagę na to, aby centrum autoryzacji zapewniło Ci łączenie
    poprzez prawdziwy ISDN (centrum musi mieć po swojej stronie również
    modem isdn a pos, który Ci dadzą, również musi umieć obsłużyć
    linię cyfrową ISDN !)

    PEŁNE wykorzystanie ISDN-a da Ci bardzo szybką autoryzację kart,
    uważaj bo większość rozwiązań na dzisiaj to zwykły POS podłączony
    do analogowego gniazdka isdn

    MJ

    /===================================================
    =======\
    Mariusz A. Jasiński Portal eBanki.pl
    m...@p...onet.pl http://www.ebanki.pl
    http://www.mja.w.pl
    \===================================================
    =======/

  • 9. Data: 2002-01-02 15:15:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > tak wlasnie, o samą autoryzację chodzi (dokładniej jej ceny)
    > projekt z systemow informatycznych pisze - modernizacja salonu sprzedazy.
    > Wyszlo mi ze tak jest najtaniej, sam czytnik, a nie caly terminal POS.

    Watpie czy sie na to zgodza, ryzyko jest zasadnicze. Oni tez maja
    jakies swoje uklady, ktorych musza przestrzegac.

    Supermarkety maja czesto cos takiego, ale tez na pewno musza przejsc
    jakis test zgodnosci. I tez na poczatku dostawaly zwykle terminale.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2002-01-02 15:59:19
    Od: <p...@v...pl>

    Poufne jak diabli.
    Z adresów które mi podaliście odpowiedziało mi tylko PeKaO, ze jak chcę to
    sobie mam do nich dzwonic, reszta firm mnie olała.
    Ludzie! chodzi mi tylko o przyblizone wartosci oplat, nikt tego sprawdzac
    nie bedzie mi.
    Czy placi sie abonament miesieczny, czy prowizje jednorazowa, czy jak...
    Prosze, pomóżcie, nawet jak ktoś ma to nie ch mi chociażby na priv napisze.
    Podkreśłam ze chodzi o rozwiązanie oprte na zwykłym PeCecie i dodatkowo
    zakupionym zwykłym czytniku kart magnetycznych.
    Pomóżcie proszę.
    Pzdr
    Piotr.

    --