  • 1. Data: 2002-01-01 18:06:02
    Temat: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Czy komuś - tak jak mojej mamie - zniknęły w BZWBK Online
    konta inne niż ROR? Parę dni temu co najmniej było jeszcze
    widać kk i kredyt, teraz tylko ROR, nawet nie można sprawdzić,
    czy zaksięgowali spłatę kk.

    --
    Konrad J. Brywczyński

    "Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
    Ł. Jakubowski

  • 2. Data: 2002-01-01 18:35:33
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > konta inne niż ROR? Parę dni temu co najmniej
    było jeszcze
    > widać kk i kredyt, teraz tylko ROR, nawet nie

    Przed chwila byłem w swoim Koncie 24+ i jest OK
    poza tym ze nie nailczyli jeszcze odsetek za
    grudzień (chyba że mi wyszły poniżej 1 grosza co
    przy 2,5% jest możliwe :-))

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-01 18:42:53
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przed chwila byłem w swoim Koncie 24+ i jest OK
    > poza tym ze nie nailczyli jeszcze odsetek za
    > grudzień (chyba że mi wyszły poniżej 1 grosza co
    > przy 2,5% jest możliwe :-))

    Dajmy im poświętować, jutro zaczniemy działać, jak się nie
    naprawi.

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind

  • 4. Data: 2002-01-01 19:05:32
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Czy komuś - tak jak mojej mamie - zniknęły w BZWBK Online
    > konta inne niż ROR? Parę dni temu co najmniej było jeszcze
    > widać kk i kredyt, teraz tylko ROR, nawet nie można sprawdzić,
    > czy zaksięgowali spłatę kk.

    mnie rachunki nie zginęły, ale brak jeszcze zaksięgowanych odsetek za
    grudzień
    (to troche dziwi, bo są naliczane automatycznie) chociaz przy oprocentowaniu
    2,5
    jaka to moze byc kwota jezeli staralem sie deponowac na tym koncie jak
    najmniej

  • 5. Data: 2002-01-01 19:08:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:3c32087d$1@news.vogel.pl...
> [...]
    chociaz przy oprocentowaniu
    > 2,5
    > jaka to moze byc kwota jezeli staralem sie

    Widzę że dodchodzimy do podobnych wniosków :-)))
    Sark

  • 6. Data: 2002-01-01 23:37:24
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    Odsetki za grudzień możesz widziec dopiero 3.01 rano jak bank (tzn.
    wszystkie oddziały) zrobi bilans i zamknie rok

  • 7. Data: 2002-01-02 09:57:38
    Od: "plaster" <p...@w...pl>

> [...]
    > konta inne niż ROR? Parę dni temu co najmniej było jeszcze
    > widać kk i kredyt, teraz tylko ROR, nawet nie można sprawdzić,

    Ja zakladalem z koncem listopada 3 lokaty terminowe - miesieczna,
    6miesieczna i 9. Wszystkie przez Internet. Dwie ostatnie bylo widac (tym
    samym mozna bylo je zlikwidowac na przyklad), a pierwszej (najwiekszej) nie.
    31 grudnia (minal miesiac) udalem sie do oddzialu i poprosilem o likwidacje
    tej lokaty, bo automatycznie sie odnowila, a ja jej nie widze i nie moge sie
    do niej dobrac. Pani stwierdzila, ze to normalne, iz niektore lokaty
    znikaja - "sami nie wiemy dlaczego". W oddziale wszystkie byly zaksiagowane,
    wiec wypelnilem przelew, zlozylem ze 4 podpisy i nastepnego dnia juz mialem
    kwote z lokaty+odsetki na rachunku biezacym.

    pozdrawiam
    Szymon

  • 8. Data: 2002-01-02 14:47:51
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24 - rozwiązanie
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Okazało się, że nie Poznań nie dostał info o zmianach danych - tzn.
    dostał tylko o RORze, a o pozostałych rachunkach - nie.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    b...@w...pdi.net Stranded in my mind

  • 9. Data: 2002-01-03 21:52:57
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Hmmm... Jakby to napisać... Jeśli to dawny oddział BZ-tu - to właściwie
    normalne. Rachunki sobie znikają. Zwykle wystarczy telefon do Biura Doradców
    w Poznaniu, a jeśli pracownicy w Oddziale są kumaci, to wystarczy zadzwonić
    do Oddziału z prośbą o ponowne wyreplikowanie rachunków klienta. Nie będę
    się zagłębiał w ciekawostki systemowe ZORBY 2000. ;-))

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 10. Data: 2002-01-03 22:57:03
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta, czasami
    konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego klienta
    bo często jest rachunek w bazie danych ale nie jest przywiązany do danego
    klienta

    Grześ vel portos