  • 11. Data: 2002-01-01 22:14:31
    Temat: Re: server w Lukasie chyba padł
    Od: "ES" <e...@s...net>

    Użytkownik > > Tak, tylko stan konta jest podawany z godz. 8 rano,
    codziennie podobnie.

    > skad masz takie info ?
    > jak robie przelew do LB elixirem i dojdzie np. o 16
    > to stan konta mozna bylo pobrac od reki, a nie czekac do 8 !

    Po prostu widzę na górze taką informację. Chociaż rzeczywiscie po dokonaniu
    przelewu stan konta automatycznie ulega zmniejszeniu.
    Ela

  • 12. Data: 2002-01-01 22:23:39
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    dokonaniu
    > przelewu stan konta automatycznie ulega zmniejszeniu.

    no widzisz, po prostu nie zawsze nalezy sie sugerowac takimi informacjami

  • 13. Data: 2002-01-01 23:55:37
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jak dlugo jeszcze bedzie zajęty ?
    >
    > próbuje juz od kilku godzin i ciagle ten sam komunikat

    Oj chyba padł na dobre......
    U mnie ostatnie aktualizacja jest z 3:46 31.12.2001 !!!

    --
    Joogi

  • 14. Data: 2002-01-02 09:20:26
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 1 Jan 2002 18:56:06 +0100, "Bob" <b...@p...pl> wrote:

    >jak dlugo jeszcze bedzie zajęty ?
    >
    >próbuje juz od kilku godzin i ciagle ten sam komunikat

    Nawet panie w samym banku nie sa się w stanie dobić do systemu.
    Najwyrażniej Total Crash.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    > Nawet panie w samym banku nie sa się w stanie dobić do systemu.
    > Najwyrażniej Total Crash.

    Prawdopodobnie problem roku 2002 ;)
    Od konca i pocztu ta sama data ;)

  • 16. Data: 2002-01-02 13:33:27
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Ja tez, przed swietami. Kontakty z llinia nic
    nie daly (niby
    > odblokowywali konto, ale co da odblokowywanie
    jak haslo nie bylo zle
    > wprowadzane). W koncu pomogla zmiana hasla w
    oddziale ( za 3,5zl !,
    > reklamacja wyslana)

    Przed chwilą znowu sprawdzałem i znowu odrzuca mi
    klucz. Lulinka pożalowała że nie mam aktywnego
    dostępu telefonicznego bo by od razu sprawdziła
    jakie operacje wykonywałem i kazała iść do
    oddziału odblokować konto i zmienić hasło w
    oddziałe. marudziła tez coś o częstym zmienianiu
    hasła bo system tego wymaga ale zadnego info na
    ten temat nie znalażlem na ich stronie. Zresztą
    chyba takich telefonów maja więcej bo jak zacząłem
    relacjonowac problem to sama dopowiedziała resztę
    :-))
    Mam pytanie gdzie składałeś reklamację z tytułu
    odpłatności za zmianę hasła, w oddziale czy listem
    do centrali ?

    Sark

  • 17. Data: 2002-01-02 17:54:51
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Prawdopodobnie problem roku 2002 ;)
    > Od konca i pocztu ta sama data ;)

    moze tez robia przewalutowanie na EUR i stad te problemy

    ale z drugiej strony co nas klientow to obchodzi, jezeli cos jest nie tak
    to powinni to jak najpredzej naprawic

  • 18. Data: 2002-01-03 11:44:11
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie gdzie składałeś reklamację z tytułu
    > odpłatności za zmianę hasła, w oddziale czy listem
    > do centrali ?

    Wlasnie? Gdzie najlepiej pisac? Na jaki dokladnie adres?
    Niestety tez zalapalem sie do grona "szczesliwcow"... Czyzby mieli tak kiepski
    system, ze nie radzi sobie ze zmiana roku i wszystkie hasla ustawia jako
    wygasle?

    IGIdeus

  • 19. Data: 2002-01-03 13:02:23
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    <i...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:082a.00003ada.3c34440b@newsgate.onet.pl napisał(a)...

> [...]
    kiepski
    > system, ze nie radzi sobie ze zmiana roku i wszystkie hasla ustawia jako

    Mi zablokowal dostep juz pod koniec grudnia

    Pete

  • 20. Data: 2002-01-03 13:05:13
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
    > Niestety tez zalapalem sie do grona
    "szczesliwcow"... Czyzby mieli tak kiepski
    > system, ze nie radzi sobie ze zmiana roku i

    Prawdopodobnie coś w tym jest. Lulinka zachowywała
    się jakby problem (i wiyny) był im znany.
    Sugerowała że powinienem częściej zmieniać hasła.
    jeżeli tak jest to dlaczego nie poinformuja o tym
    oficjalnie lub nie wprowadzą takiego "wymuszenia"
    w system ?

    Przed chwila byłem w oddziałe Lukasa aby
    odblokowac konto.
    - Mamy awarię systemu komputerowego, nie możemy
    wykonac żdnej oeracji
    - To moze pójdę do innego oddziału ?
    - My jesteśmy bankiem elektronicznym więc taki
    problem jest wszędzie. O dłuższego już czasu
    pojawia sie komunikat że system będzie gotowy za
    20 minut. Proszę przyjść wieczorem, może już
    będzie sprawny.

    Wynika z tego że to coś poważnego a może .... euro
    zaszkodziło :-))

    Sark