    From: "wer" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rodzina przelewa z zagranicy, prosto i tanio
    Date: Fri, 25 Jan 2008 19:57:11 +0100

    > znalazłem moneybookers
    > 0zł - jeżeli kuzyn wplaci do swojego moneybookers w grecji
    > 0zł - zrobi przelew ze swojego moneybookers do mojego

    jestes pewien

    > ~7zł (1,80euro) - zrobię wypłatę na konto w mbanku
    > ??zł - nie wiem ile kosztuje przewalutowanie
    na stronie mozna sprawdzic po jakim aktualnie kursie bedzie

    > czy jest coś tańszego?
    Neteller ,ale na konto w mbanku nie polecam przyjmowac z netellera (na inne
    nie wiem)
    jako ze tam przelew jest z zagranicy nie z PL-->PL jak to w MB to potrafia
    dowalic oplate za przelew
    "miedzynarodowy" nie dokladnie oni ale jakis bank po drodze albo dowali
    calosc albo sie podzieli