  • 1. Data: 2013-10-22 23:31:19
    Temat: reklamacja kk vs policja
    Od: Ra <r...@n...tu>

    Chciałem złożyć reklamacje na transakcję wykonaną przez ryanaira na 3
    euro. Ale polbank powiedział że muszę złożyć doniesienie na policji
    W innych bankach też tak jest ? W city AFAIR dostałem formularz z visy
    do wypełnienia i tyle

  • 2. Data: 2013-10-22 23:36:38
    Temat: Re: reklamacja kk vs policja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ra" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > euro. Ale polbank powiedział że muszę złożyć doniesienie na policji
    > W innych bankach też tak jest ? W city AFAIR dostałem formularz z visy do

    Ja tam uważam, że to świetna okazja do zrobienia mimochodem koło dupy
    Ryanowi.

    I jeszcze masz "podkładkę, że nie jesteś 3-eurowym pieniaczem, tylko bank
    tego wymagał. Ja bym tam takiej okazji nie przepuścił...

  • 3. Data: 2013-10-23 14:10:06
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Chciałem złożyć reklamacje na transakcję wykonaną przez ryanaira na 3
    > euro. Ale polbank powiedział że muszę złożyć doniesienie na policji
    > W innych bankach też tak jest ?

    nie

    > W city AFAIR dostałem formularz z visy do wypełnienia i tyle

    wlasnie

  • 4. Data: 2013-10-24 23:18:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "brum" 5267bc97$0$2297$6...@n...neostrada.pl

    > wlasnie

    A ja stamtąd przed kilku laty dostałem jeno
    pytanie o to, które transakcje należy cofnąć.
    Do cofnięcia nie doszło, bo uzmysłowiłem sobie
    na czas, iż to poprawne transakcje, nie zaś fraudy.

    Citi wtedy zasugerowałA, że to rachu ciachu i po strachu, jeśli
    tylko chcę. Wręcz musiałem zapewnić, iż to poprawne transakcje
    i że pomyłka leży zdecydowanie po mojej stronie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-10-25 00:27:08
    Od: Nika <w...@m...com>

    W Polbanku rok temu wystarczyło złożyć reklamację na infolinii, niestety
    w międzyczasie zmienił im się regulamin.

    W Inteligo kilka lat temu trzeba było złożyć doniesienie na policji. Pan
    policjant, skądinąd bardzo miły, cierpliwie wypełniał długaśny protokół.
    Nie dziwię się, że w Polsce wymiar sprawiedliwości działa tak opieszale,
    skoro całe, skądinąd proste zdarzenie opisywaliśmy chyba 45 minut (plus
    czekanie na wolnego policjanta jakieś 1,5 h). Po jakimś czasie dostałam
    z prokuratury zawiadomienie o umorzeniu postępowania. Nie dziwię się, że
    nie chce im się ścigać po całym świecie oszustów, którzy skradli mi 200
    zł, tylko straconego czasu szkoda.

    - -
    Nika