  • 1. Data: 2013-10-22 21:38:50
    Temat: Raiffeisen nieźle olewa klientów.
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Dwa razy składałem wniosek internetowy o konto pro i cisza.
    Co jest z tym bankiem? Też tak macie, że wnioski są olewane bez odpowiedzi?

  • 2. Data: 2013-10-22 21:58:07
    Temat: Re: Raiffeisen nieźle olewa klientów.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-22 21:38, Piotr Hołda pisze:
    > Witam,
    >
    > Dwa razy składałem wniosek internetowy o konto pro i cisza.
    > Co jest z tym bankiem? Też tak macie, że wnioski są olewane bez odpowiedzi?

    skąd jesteś? każdy doradca z tego banku przyjedzie do Ciebie aby spisać
    wniosek - mają na to target i zwyczajnie im zależy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-10-23 23:15:23
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2013 21:58:07 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > skąd jesteś? każdy doradca z tego banku przyjedzie do Ciebie aby spisać
    >
    > wniosek - mają na to target i zwyczajnie im zależy

    Taa. Widze.
    Poszedłbym do oddziału ale w soboty zamknięte, w dni robocze do 17.
    Nie dla mnie ten bank.