  • 1. Data: 2002-08-21 08:44:42
    Temat: refleksja odnosnie sieci placowek i bankomatow BZWBK
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    do tej pory sądziłem, że BZWBK to duży i "poważny" bank, posiadający
    bogatą sieć oddziałów/bankomatów w całym kraju, dostępnych właściwie
    bezproblemowo. mieszkam w Zielonej Górze, tutaj jest kilka oddziałów
    BZWBK, także sporo bankomatów (chyba najwięcej w ZG) - to zresztą był
    jeden z głównych czynników, dla ktorych wybrałem e-Konto w Lukasie, w
    którym wypłaty z bankomatów BZWBK są darmowe. przed chwilą doznałem
    jednak głębokiego rozczarowania. jako, że we wrześniu zamierzam wybrać
    się do Zakopanego i być może Krakowa, zajrzałem na listę bankomatów w
    woj. małopolskim. najpierw na stronie Lukasa: początkowo zdziwiło
    mnie, że nie ma w liście miast Zakopca, potem wybrałem woj.
    małopolskie. zobaczyłem zaledwie 12 bankomatów (BZWBK+Euronet). no ale
    pomyślałem, że pewnie Lukas ma jakiego buga w bazie, nie zaktualizował
    listy z BZWBK, czy inny grzyb. wchodzę więc na www.bzwbk.pl i co
    widzę... w samym Krakowie jest jedynie 7 (!!!) bankomatów BZWBK, a w
    całym województwie... 9!!! a w Zakopcu - żadnego! to samo potwierdziło
    się na www.karty.pl! toż to w kilkakrotnie mniejszej Zielonej Górze
    jest aż 12 bankomatów, nie wspominając zresztą o woj. lubuskim!!!

    no cóż... chyba jednak źle oceniłem wielkość i "siłę" tego banku.
    chociaż z drugiej strony - Bank *Zachodni* + *Wielkopolski* Bank
    Kredytowy. i faktycznie - im dalej na zachód kraju (Polska A ;), tym
    placówek/bankomatów więcej. no ale w Zakopcu czeka mnie płacenie kartą
    gdzie się da i/lub wypłaty gotówki z prowizjami. :( szkoda też, że
    Lukas nie obsluguje bezprowizyjnie *wszystkich* Euronetów...

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 2. Data: 2002-08-21 09:06:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > gdzie się da i/lub wypłaty gotówki z prowizjami. :( szkoda też, że
    > Lukas nie obsluguje bezprowizyjnie *wszystkich* Euronetów...

    No to narzekasz na BZWBK czy Lukasa? Przeciez Lukas ma niektore Euronety za
    friko - wiec w czym problem - jak dba o klientow to niech chociaz jeden
    udostepni... :)

    (ech ten Fortis i e-pakiet ;)

  • 3. Data: 2002-08-21 09:50:14
    Od: s...@i...pl

    Zgadza sie. Nie wiadomo dlaczego czesto ludzie traktuja BZWBK jako bank
    ogolnopolski - tak naprawde jest to bank regionalny. Pojedyncze oddzialy
    czy bankomaty poza zachodnia i centralna czescia kraju wiosny jeszcze
    nie czynia - zauwaz ze sa miasta wojewodzkie, gdzie BZWBK nie jest obecny,
    nie mowiac juz o mniejszych miejscowosciach. I poki co nie zanosi sie
    na to, zeby bylo lepiej.

  • 4. Data: 2002-08-21 09:58:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie czynia - zauwaz ze sa miasta wojewodzkie, gdzie BZWBK nie jest obecny,
    > nie mowiac juz o mniejszych miejscowosciach. I poki co nie zanosi sie
    > na to, zeby bylo lepiej.

    ano taki Radom :)))

    BTW. Dalej nie rozumiem jak uzytkownik Lukasa moze miec pretensje do BZWBK
    ze ma slabo rozwinieta siec bankomatow. Lukas ma podpisana umowe z
    Euronetem - wiec jak chce byc dobry - moze w takich miejscowosciach dawac
    darmowy bankomat - i juz.

  • 5. Data: 2002-08-21 10:07:08
    Od: s...@i...pl

    Lukas najwyrazniej nie zawsze chce byc dobry - znam przyklady placowek
    Lukasa przy ktorych nie ma Euronetu, mimo ze w calym miescie nie ma ani
    jednego bankomatu BZWBK.

  • 6. Data: 2002-08-21 10:50:32
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >do Zakopanego i by? mo?e Krakowa

    polecam mbank - w Krakowie euronetow ok. 40 sztuk, w Zakopanem tez cos
    znajdziesz, na pewno jest jeden przy dworcu PKS.

    bzwbk to zdecydowanie bank regionalny, popularny w wojewodztwach dls i wlkp,
    choc w Warszawie tez troche bankomatow juz postawili. Co do Polski A i innych
    to wypraszam sobie, centrum Poznania i ten placyk niby-rynek to Polska B lub C
    w porownaniu z Krakowem ;-)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 7. Data: 2002-08-22 13:30:20
    Od: m...@p...onet.pl

    > choc w Warszawie tez troche bankomatow juz postawili. Co do Polski A i innych
    > to wypraszam sobie, centrum Poznania i ten placyk niby-rynek to Polska B lub
    > w porownaniu z Krakowem ;-)

    A co ma wspolnego wielkosc rynku w miescie z iloscia bankomatow?? W W-wie jest
    jeszcze mniejszy rynek, a bankomatow jest wiecej niz w Krakowie. Podejrzewam,
    ze podobnie jest z innymi bankami regionalnymi i np. Bank Slaski nie ma wielu
    bankomatow np. w Poznaniu.

  • 8. Data: 2002-08-22 18:35:41
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "AMRA" <a...@a...com> wyznał(a):
    > BTW. Dalej nie rozumiem jak uzytkownik Lukasa moze miec pretensje do BZWBK
    > ze ma slabo rozwinieta siec bankomatow.

    nie mam pretensji, po prostu źle oceniłem wielkość BZWBK. do tej pory
    sądziłem, że to bank z bogatą ilością placówek i bankomatów, ale
    jednak mylilem się.

    > Lukas ma podpisana umowe z
    > Euronetem - wiec jak chce byc dobry - moze w takich miejscowosciach dawac
    > darmowy bankomat - i juz.

    no właśnie. Lukas niestety darmowo wypłaca tylko z Euronetów przy
    swoich placówkach. to więc oznacza, że klient Lukasa z miejscowości,
    gdzie nie ma Euronetu (albo jest, ale nie przy placówce banku), ani
    BZWBK zwyczajnie nie ma możliwości *bezpłatnego* podjęcia własnej
    gotówki! szkoda. :(

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 9. Data: 2002-08-22 18:36:36
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    m...@i...pl (Adam_mb) wyznał(a):

    > polecam mbank - w Krakowie euronetow ok. 40 sztuk, w Zakopanem tez cos
    > znajdziesz, na pewno jest jeden przy dworcu PKS.

    to mnie niezbyt urządza, bowiem wypłaty są bezpłatne tylko z Euronetów
    zlokalizowanych przy oddzialach Lukasa. a Zakopcu takiego niet.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 10. Data: 2002-08-23 21:09:15
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    > to mnie niezbyt urządza, bowiem wypłaty są bezpłatne tylko z Euronetów
    > zlokalizowanych przy oddzialach Lukasa. a Zakopcu takiego niet.

    Do Zakopca jeździ się trwonić forsę :-)
    Co cię martwią prowizje. Stać Cię przecież.
    Zawsze możesz gotówkę przywieźć "z domu" -nie będziesz musiał tracić na
    prowizjach