  • 1. Data: 2002-08-21 02:55:42
    Temat: Re: fortis bank
    Od: W...@p...wq.pl (Wiesiek)

    ======
    tak jak malem - nieprzyjemne
    najpierw zadzwonilem na infolinie- panienka owszem doboolow mila ale
    zielona jak trawa na wiosne..... odeslala mnie do "opiekunki" konta

    opiekunka owszem bardzo mila, nagrala mi sie na sekretarke i kazala
    zadzwonic od siebie na komorke

    zadzwonilem!! okazalo sie ze bogatym bumom lasym na srebrne konto nie
    dadza debeciku

    = rozmowa sie szybko skonczyla :-)

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-21 11:33:25
    Temat: fortis bank
    Od: "listadys1" <l...@p...onet.pl>

    Czy ktos juz mial jakies doswiadczenia z foris bank?

  • 3. Data: 2002-08-21 11:33:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktos juz mial jakies doswiadczenia z foris bank?

    Tak i to zapewne niejedna osoba.
    Szczegoly - archiwum np
    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-
    8859-2&q=Fortis&meta=gro
    up%3Dpl.biznes.banki

  • 4. Data: 2002-08-21 11:38:42
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > Czy ktos juz mial jakies doswiadczenia z foris bank?

    napisz dokładnie co chcesz wiedzieć, co Cię interesuje
    wielu się "otarło" o ten bank.
    Bez sensu pisać wszystko, zajrzyj do archiwum.

    Karol Żwiruk

  • 5. Data: 2002-08-21 13:15:12
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    In article <ajvtg7$f8$1@news2.tpi.pl> , "listadys1"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ktos juz mial jakies doswiadczenia z foris bank?

    jak przechodze obok, to zawsze jest ładnie chodnik zamieciony i szyby
    umyte...

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 6. Data: 2002-08-23 21:07:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002 13:33:25 +0200, "listadys1"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy ktos juz mial jakies doswiadczenia z foris bank?

    AMRA cos sporo pisal o ich VC :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-08-23 21:35:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA cos sporo pisal o ich VC :-)))

    Ktorej jak nie mial tak nie ma :)
    Ale spoko - moze sie dorobie chargowki w BZWBK (juz przestawiaja moj oddzial
    na nowy system), albo za trzy miechy w.... KB :)

  • 8. Data: 2002-08-24 08:40:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 23:35:07 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Ktorej jak nie mial tak nie ma :)
    >Ale spoko - moze sie dorobie chargowki w BZWBK (juz przestawiaja moj oddzial
    >na nowy system), albo za trzy miechy w.... KB :)

    Predzej pewnie dostaniesz kredytowke w Multi :-)