  • 1. Data: 2002-08-20 21:54:06
    Temat: przemyslenia-ROR
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    Wlasnie przegladalem sobie oferte bankow dotyczaca konta studenckiego oraz
    ogolnego (bez zadnych dodatkow za wysokie wplaty)

    nie bralem pod uwage bankow internetowych, bo jak mi siec padnie to sobie
    bede gwizdal , wystarczy mi zwykly bank z dobra obsluga przez internet.

    bralem pod uwage :
    1koszt prowadzenia
    2.koszt ob.p. internet
    3.przelewy
    4.koszt kart

    i co mi wyszlo? ze najfajniejszy jest ING , chca oplate za VE , ale w
    porownaniu z innymi i tak tansi

    nie jet toi zadna reklama, teraz mam BPH , nie narzekam , ale gdyby nie
    kredyt tutaj to bym sie przeprowadzil

    kazow

  • 2. Data: 2002-08-20 22:01:22
    Temat: Re: przemyslenia-ROR
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie bralem pod uwage bankow internetowych, bo jak mi siec padnie to sobie
    > bede gwizdal , wystarczy mi zwykly bank z dobra obsluga przez internet.

    hmm - a myslalem, ze wszystkie te banki mozna obsluzyc tez przez telefon.. o
    ale moze za duzo myslalem.
    A jak Ci placowki zamkna, to co zrobisz??? Chyba, ze lubisz wiedziec, gdzie
    stac i sie dobijac po pieniazki :)

> [...]

    > porownaniu z innymi i tak tansi
    >
    > nie jet toi zadna reklama, teraz mam BPH , nie narzekam , ale gdyby nie

    No w sumie mozna, tylko ING potem dosc drogi w obsludze jest (niestety). BTW
    BZWBK ma przelewy platne - jak to tam z Tym bankiem???

    A wykle konto Lukasowe??? :)

  • 3. Data: 2002-08-20 22:12:13
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    Hmm , no tak , zadzwonic zawsze mozna
    ale jak mi placwki tutaj zamkna to tez moge dzwonic i maja calkiem
    przyzwoita obsluge via net.

    ING ma oplaty za przelewy , ale mnie glownie przelewy interesuja przez
    internet , wtedy sa bezplatne. myslalem tez o bzwbk ale ing chyba lepszy.
    teraz bph mam i przez internet przelewy tez za darmo, ale prowadzenie juz
    stosunkowo wysokie.

    co do lukasa, to anwet mam e-pakiet, ale po tym jak chcialem aktywowac
    obsluge przez net (wciskanie numerkow na telefonie) uslyszalem ze wszystko
    oki a przy logowaniu sie zablokowalo, w szczerej zlosci postanowilem ze tam
    nie pojde do nich , a Pan z infolini upieral sie ze musze no i tak to trwa
    pol roku
    ale cos sobie przypominam ze wymagali tokena (platnego) , a bez tokena
    przelewy tylko na zdefiniowane wczesniej rachunki przez siec(chyba 10 ich
    bylo) , nie wiem jak teraz jest

    a dlaczego sadzisz ze obsluga ING potem jest droga?

    kazow

  • 4. Data: 2002-08-20 22:17:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BTW Prowadzenie jest 2 zl + oplata za karte - smsy platne - czy ja wiem czy
    tak rozowo w porownaniu z BZWBK??? albo nawet KB24 - podobnie przeciez jest.

    No i student a tak nie dowierza bankom internetowym .;))

    Wytlumacz mio zatem jak to jest, ze tak Ci sie podoba to konto, bo ja nie
    wiem.

    P.S. a ePKO patrzyles? Oplata dla studentow 3 zeta - a bankomatow pelnio,
    oddzialow tez. Tez fajne jest...

  • 5. Data: 2002-08-20 22:21:32
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    kazow wrote:

    > nie jet toi zadna reklama, teraz mam BPH , nie narzekam , ale gdyby nie
    > kredyt tutaj to bym sie przeprowadzil

    jesli studiujesz na AGH to BPH ma faktycznie pare zalet bez ktorych
    ja juz dawno bym sie z nim pozegnal; duzo oddzialow i bankomatow
    w Krakowie oraz przelewy stypendium zawsze w terminie (uczelnia tez
    ma konto w BPH :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 6. Data: 2002-08-20 22:24:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a dlaczego sadzisz ze obsluga ING potem jest droga?

    Z ich tabeli oplat i prowizji.
    ING ogolnie nie jest bankiem tanim.

    P.S. Teraz wydaje mi sie, ze dosc slabo patrzyles na te oferty. Bo w tej
    cenie (ok. 3 zeta), studenckie znajda sie jeszcze np:

    ePKO, Multibank (patrzyles na niego?), BGZ Integrum (normalne konto), KB24,
    BZWBK i pewnie inne.

    I dalej nie wiem, dlaczego uwazasz, ze ING ma najlepsza oferte dla
    studentow. W czym oferty tych bankow, ktore podalem sa gorsze?

    Pisales o:
    -----------
    bralem pod uwage :
    1koszt prowadzenia
    2.koszt ob.p. internet
    3.przelewy
    4.koszt kart
    ----------

    Multibank - wygrywa, PKOBP na rowni, BGZ to samo, KB to samo, BZWBK - to
    zalezy (token dosc drogi dla studentow bedzie - jak nie to 10 przelewow
    tylko zdefiniowanych). Dlatego - tak z ciekawosci sie pytam :)))

    P.S. Co do znikania - jak ci zamkna placowke -to przez telefon tez g...
    zrobisz. Przelac mozesz tak samo w Inteligo czy mBanku na inne konto.
    Gwarancje te wklady maja takie same....

  • 7. Data: 2002-08-20 22:35:54
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    z tego wynika ze mBank RULEZ!!! :D :D :D

    ps. wiem ze offtopic :D :D :D

  • 8. Data: 2002-08-20 22:36:27
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    wlasnie dlatego jestem w bph jeszcze, zwlaszcze ze tam mam jeszcze kredyt
    studencki

    Amra nie bulwersuj sie ale po prostu nie czuje pociagu do bankow
    internetowych.
    Zwlaszcza jeszcze do tych ze zdrapkami ,:)

    co do ING podoba mi sie ogolnie jako bank, jak sam widzisz ma takie same
    warunki jak te co wymieniles, a niedlugo konto studenckie tez trzeba zmienic
    na normalne i daja calkiem dobre warunki.

    co do pko to raczej nie , po prostu za duzo zlogo o tym slyszalem

    jeseli warunki w bankach sa podobne, to chyba moge tez sie kierowac
    odczuciem subiektywnym ( lizaka tez wybiore koloru ktory mi sie podoba jak
    bedzie tak samo smakowal jak inne).

    aha i wzialem jeszcze pod uwage ilosc bankomatow w Krakowie i Katowicach bo
    to dla mnie wazne ( nie mow ze pko ma wiecej - tym panom juz dziekuje).

    Dobra Amra to jeszcze powiedz jaki bank w tym momencie bys wybral (
    zakaldamy ze nie masz nigdzie konta, mieszkasz w Krakowie, czasto bywasz na
    slasku, nie chcesz banku internetowego)

    kazow

  • 9. Data: 2002-08-20 22:43:30
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    dobra multibank przejrzalem teraz, ale troche mniej bankomatow niz INg ,
    oplaty mniejsze to racja

    kazow

  • 10. Data: 2002-08-20 22:51:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    zmienic
    > na normalne i daja calkiem dobre warunki.

    Jak dla mnie troszke drogie :)

    > jeseli warunki w bankach sa podobne, to chyba moge tez sie kierowac
    > odczuciem subiektywnym ( lizaka tez wybiore koloru ktory mi sie podoba jak
    > bedzie tak samo smakowal jak inne).

    Oczywiscie, ze mozesz. Ale przypominam, iz twoj pierwsz post wcale, ale to
    wcale nie byl subiektywny, tylko obiektywny - nawet zastrzegles, ze masz
    konto w innym banku :) Reasumujac - cos slabo przemysliwales ;)

    > Dobra Amra to jeszcze powiedz jaki bank w tym momencie bys wybral (
    > zakaldamy ze nie masz nigdzie konta, mieszkasz w Krakowie, czasto bywasz
    na
    > slasku, nie chcesz banku internetowego)

    Powiem szczerze ze nie wiem. :) Ja juz sie rozbestwilem i do wyplaty uzywam
    BZWBK - bo pod domem, a poza FortisBanku. Place wszedzie VC Multibanku.

    Szczerze powiedziawszy to wybral bym ten bank, ktory ma najblizej bankomat
    uczelni ;) (z wymienianych wszystkich). (e-pakiet za 8 zeta dosc drogi
    jednak jest).

    ING a i owszem fajny jest, ale nie mozna powiedziec, ze ma powalajaca
    oferte. Od BPHPBK - pewnie tak - bo tam konto kosztuje Cie jakos 4,5 jak nie
    wiecej miesiecznie.

    P.S. Zastanawialem sie caly czas nad ING - wszak on ma konto z Lewem - a
    Amra znaczy czarny lew ;)))
    (samochod ktory sobie "kiedys" ;)) kupie - czarny Peugeot 406 cupe -
    zgadnijcie dlaczego ;), no ale jakos tak wyszlo...