    From: Dawid Lorenz <e...@m...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: refleksja odnosnie sieci placowek i bankomatow BZWBK
    Date: Wed, 21 Aug 2002 10:44:42 +0200

    do tej pory sądziłem, że BZWBK to duży i "poważny" bank, posiadający
    bogatą sieć oddziałów/bankomatów w całym kraju, dostępnych właściwie
    bezproblemowo. mieszkam w Zielonej Górze, tutaj jest kilka oddziałów
    BZWBK, także sporo bankomatów (chyba najwięcej w ZG) - to zresztą był
    jeden z głównych czynników, dla ktorych wybrałem e-Konto w Lukasie, w
    którym wypłaty z bankomatów BZWBK są darmowe. przed chwilą doznałem
    jednak głębokiego rozczarowania. jako, że we wrześniu zamierzam wybrać
    się do Zakopanego i być może Krakowa, zajrzałem na listę bankomatów w
    woj. małopolskim. najpierw na stronie Lukasa: początkowo zdziwiło
    mnie, że nie ma w liście miast Zakopca, potem wybrałem woj.
    małopolskie. zobaczyłem zaledwie 12 bankomatów (BZWBK+Euronet). no ale
    pomyślałem, że pewnie Lukas ma jakiego buga w bazie, nie zaktualizował
    listy z BZWBK, czy inny grzyb. wchodzę więc na www.bzwbk.pl i co
    widzę... w samym Krakowie jest jedynie 7 (!!!) bankomatów BZWBK, a w
    całym województwie... 9!!! a w Zakopcu - żadnego! to samo potwierdziło
    się na www.karty.pl! toż to w kilkakrotnie mniejszej Zielonej Górze
    jest aż 12 bankomatów, nie wspominając zresztą o woj. lubuskim!!!

    no cóż... chyba jednak źle oceniłem wielkość i "siłę" tego banku.
    chociaż z drugiej strony - Bank *Zachodni* + *Wielkopolski* Bank
    Kredytowy. i faktycznie - im dalej na zachód kraju (Polska A ;), tym
    placówek/bankomatów więcej. no ale w Zakopcu czeka mnie płacenie kartą
    gdzie się da i/lub wypłaty gotówki z prowizjami. :( szkoda też, że
    Lukas nie obsluguje bezprowizyjnie *wszystkich* Euronetów...

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl