  • 11. Data: 2005-04-01 18:56:27
    Temat: Re: raport BIK vs wniosek kredytowy (ciąg dalszy)
    Od: "kisielek" <k...@o...pl>

    Nie zdążyłem złożyć wniosku, a zadzwonił do mnie
    "doradca" i poinformował, że już ma mój raport z BIKu
    i co najważniejsze wygląda bardzo dobrze (spłaciłem już 2 kredyty).
    Dzisiaj zadzwonił do mnie ponownie i oznajmił,
    że z dniem 1 kwietnia znacząco podnieśli obliczeniową
    stawkę kosztów utrzymania nieruchomości i już nie mam
    zdolności na potrzebną kwotę, ba zdolność spadła mi
    podobno o 30%. Olać ten bank, ale:
    czy bank może bez mojego wniosku zażądać od BIKu
    raportu? Nie podpisywałem żadnej zgody na przetwarzanie
    moich danych i co najgorsze w innym banku będę się musiał
    głupio tłumaczyć, shit! any idea???

    --
    pozdrawiam
    kisielek

    aha! Deutche Bank :(

  • 12. Data: 2005-04-01 19:09:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kisielek wrote:
    > czy bank może bez mojego wniosku zażądać od BIKu
    > raportu? Nie podpisywałem żadnej zgody na przetwarzanie
    > moich danych i co najgorsze w innym banku będę się musiał
    > głupio tłumaczyć, shit! any idea???

    własnie po to BIK wymyślili.
    Z tym, że tylko konkretne instytucje mają do niego dostęp.

  • 13. Data: 2005-04-01 19:34:22
    Temat: Re: raport BIK vs wniosek kredytowy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 08:37:10 +0200, Konrad naskrobał(a):

    > Użytkownik "Sebol":

    > ne obraz sie - ale jednak malo wiesz o ocenie ryzyka kredytowego. A
    > autorytatywne "nie ma takiego pytania"... - doprecyzuj - w jakim wniosku nie
    > ma takiego pytania? Bo ja osobiscie znam (z autopsji tzn. sam wypełnialem i
    > sam opracowywałem takowe) gdzie takie pytanie bylo, jak i takie, gdzie
    > pytania o zlozone aplikacje kredytowe brak.

    a konkretniej poza tym jednym magicznym do którego opracowałeś wnioski z
    jakże tą istotną informacją?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org