  • 1. Data: 2005-03-31 06:44:20
    Temat: Raiffeisen On-Line i karty kredytowe...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Mam kartę kredytową (Amplico) i żadnego innego produktu Raiffeisena. Karta
    ma okres rozliczeniowy do 24. dnia każdego miesiąca. Zawsze 25. rano w
    systemie internetowym mogłem sobie sprawdzić kwotę minimalną i pełną do
    spłaty oraz datę kiedy trzeba spłacić... Tymczasem do dzisiaj nadal widzę
    poprzednie dane! Dzwoniłem do Raiflinki, tam pani podała mi że ma te dane
    i mi przedyktowała kwotę i datę... Niestety nie potrafiła powiedzieć
    dlaczego na www nie ma aktualnych danych.

    Czy tylko u mnie coś się w Raiffeisenie popsuło, czy wszystkim?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2005-03-31 07:07:29
    Temat: Re: Raiffeisen On-Line i karty kredytowe...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki said the following On 2005-03-31 08:44:
    [...]

    > Czy tylko u mnie coś się w Raiffeisenie popsuło, czy wszystkim?

    Mi też się tak zdarzało z MC .

    KJ

  • 3. Data: 2005-03-31 08:16:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-31 08:44- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jacek
    Osiecki, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Czy tylko u mnie coś się w Raiffeisenie popsuło, czy wszystkim?

    Mam tak samo z MC NG

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-03-31 11:34:15
    Od: "Leon" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlaczego na www nie ma aktualnych danych.
    >
    > Czy tylko u mnie coś się w Raiffeisenie popsuło, czy wszystkim?

    Nie przejmuj sie - tak jest u wszystkich. System nie zaktualizowal nowych
    danych stad wyswietlaja sie dane z miesiaca poprzedniego. Dotyczy terminu
    splaty i minimalnej splaty. Problem znaja.

    Pozdr,

  • 5. Data: 2005-03-31 20:40:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 31 Mar 2005 06:44:20 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Czy tylko u mnie coś się w Raiffeisenie popsuło, czy wszystkim?

    Raiffeisenowy standard.
    Zawsze tak bylo, od poczatku dzialania internetu. Jesli dotychczas ci
    sie nie zdarzylo, to byles szczesciarzem. Z tym, ze zwykle opoznienia
    wynosily 1-2 dni, az sobie ktos przypomnial, ze zapomnial wczytac dane
    :) Ostatnio sie to pogorszylo znacznie - np. ja mam wyciag 18-ego, a
    dane pojawily sie bodajze 24-ego dopiero.
    Dodatkowo do dzis nie widze w systemie transakcji wykonanych 21 marca.
    To znaczy sa w historii rachunku (ale tam jak wiadomo nie ma
    szczegolow), ale juz w historii karty ich nie ma - uparcie twierdzi,
    ze nie wykonano zadnych transakcji.
    Wyjatkowa jakosc uslug :)

    G.

  • 6. Data: 2005-04-01 19:43:37
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > :) Ostatnio sie to pogorszylo znacznie - np. ja mam wyciag 18-ego, a
    > dane pojawily sie bodajze 24-ego dopiero.

    Ja tez mam 18stego, hehe :)
    A na dane czekalem do 26.

    Cos im w tym miesiacu nawalilo. Przy okazji, dostalem SMS
    o przesunieciu o 3 dni, daty splaty karty.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com