  • 1. Data: 2003-05-05 08:41:32
    Temat: ranking "gazety"
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam!

    Nie wiem, czy ten temat juz byl, ale jestem ciekawy: co sadzicie o rankingu
    kont i bankow drukowanym przez ostatnie cztery tygodnie w "Wyborczej"?

    Moze jestem glupi,ale dla mnie jest on kompletnie oderwany od
    rzeczywistosci,niewiele z niego rozumiem...

    Ja liczylem swoje roczne koszty utrzymania konta w mBanku i wyszly mi o
    wiele nizsze niz w np. w Inteligo...

    Pozdrawiam

    Lelek

    PS.Niezorientowanych zapraszam na strony Gazety:
    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/1,29510,1438665.html

  • 2. Data: 2003-05-05 20:16:43
    Temat: Re: ranking "gazety"
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    > Ja liczylem swoje roczne koszty utrzymania konta w mBanku i wyszly mi o
    > wiele nizsze niz w np. w Inteligo...

    Nie wiem, też szukałem na grupie opinii na ten temat, i nic nie widziałem (nie
    chciało mi się szukać dokładnie, bo i tak swoje wiem). Dość powiedzieć, że moje
    roczne koszty utrzymania rachunku w mBanku to jakieś 0 zł rocznie. A Pan
    Oszczędny Porąbany i Pan Niewiadomoskąd płacą nawet po 360 zł rocznie. hue hue

  • 3. Data: 2003-05-05 20:42:52
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Dość powiedzieć, że moje
    > roczne koszty utrzymania rachunku w mBanku to jakieś 0 zł rocznie.

    No wlasnie. Moje jedyne koszty to wydanie eKarty czyli 25zl
    rocznie...."Gazeta" chyba "troche" przesadzila.

    Pozdv

    lelek

  • 4. Data: 2003-05-06 07:23:47
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Nie wiem, czy ten temat juz byl, ale jestem ciekawy: co sadzicie o
    rankingu
    > kont i bankow drukowanym przez ostatnie cztery tygodnie w "Wyborczej"?
    Poszukaj wątku Artykuł Sponsorowany - dotyczy właśnie tego

    > Moze jestem glupi,ale dla mnie jest on kompletnie oderwany od
    > rzeczywistosci,niewiele z niego rozumiem...
    > Ja liczylem swoje roczne koszty utrzymania konta w mBanku i wyszly mi o
    > wiele nizsze niz w np. w Inteligo...
    W podobny sposób skomentowałem to na stronach Wubiurczej - prosząc autora o
    wyjaśnienie.

    Link do artykułu o kontach internetowych:
    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33211,1451437.htm

    Michał M