  • 1. Data: 2003-05-05 07:07:47
    Temat: Programy lojalnosciowe
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam :-)!!!
    Czy posiada, P.T. Ktos z Grupowiczow, widze na temat "pdziekowan" za
    dostarczenie nowego klienta, ale w "marmurach". Kiedys, bodajze Lukas
    oferowal serwis szklanek (lub cos podobnego), ale nie wiem jak to wygladalo
    "w praniu". Czy jeszcze gdzies?

    Pozdrawiam!!!

  • 2. Data: 2003-05-05 07:33:30
    Temat: Re: Programy lojalnosciowe
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > dostarczenie nowego klienta, ale w "marmurach". Kiedys, bodajze Lukas
    > oferowal serwis szklanek (lub cos podobnego), ale nie wiem jak to wygladalo

    DB 24 chyba coś takiego ma, ale nie jestem pewien ani zasad ani
    aktualności, bo widziałem jednym okiem.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2003-05-05 07:55:35
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...)
    > DB 24 chyba coś takiego ma, ale nie jestem pewien ani zasad ani
    > aktualności, bo widziałem jednym okiem.
    >
    > Pzdr: Dogbert
    ============
    Dziekuje, i "wyruszam" "uzbrojony" w oboje ;-)!!!
    Pozdrawiam rownie serdecznie!
    PL

  • 4. Data: 2003-05-05 23:42:32
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > dostarczenie nowego klienta, ale w "marmurach". Kiedys, bodajze Lukas
    > oferowal serwis szklanek (lub cos podobnego), ale nie wiem jak to
    ----------
    Witam
    od kwietnia MultiBank uruchomił konkurs dla swoich klientów:
    http://promocje.multibank.pl/przekonujesz/

    po krótce zasady omówione są tutaj:
    http://promocje.multibank.pl/przekonujesz/zasady.htm

    a regulamin leży tu: