  • 1. Data: 2003-05-04 22:42:04
    Temat: opłaty po zamknięciu konta
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Witam
    Chcę zamknąć konto w inteligo.
    Mam na nim 150zł i zastanawiam się czy wypłacić je przed zamknięciem
    konta czy zostawić na razie bo bank może pobrać prowizje.
    Właśnie - czy po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta inteligo pobiera
    opłatę za prowadzenie konta????
    Czy lepiej zostawić tam chociaż te 100zł i niech mi po faktycznym
    zamknięciu konta przeleją pieniądze do innego banku???

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2003-05-05 07:47:10
    Temat: Re: opłaty po zamknięciu konta
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał w
    wiadomości news:b94500
    > Czy lepiej zostawić tam chociaż te 100zł i niech mi po faktycznym
    > zamknięciu konta przeleją pieniądze do innego banku???

    osobiscie radze zostawic, potem zlosc jest mniejsza ;-)
    kiedy zamykalem tam konto, owe 100 zl nie mialo pokrycia w pelnym miesiacu i
    potracili mi na odchodne, teraz moja zlosc na nich jest o te kilka zl
    wieksza :-))))

  • 3. Data: 2003-05-05 09:28:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał w
    wiadomości news:b94500$g2e$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Czy lepiej zostawić tam chociaż te 100zł i niech mi po faktycznym
    > zamknięciu konta przeleją pieniądze do innego banku???

    Ja bym zostawił. Ale najlepiej zadzwonić i spytać jak to wygląda z opłatami
    po złożeniu wypowiedzenia. Dla pewności kilka razy. :-)

    Albo wyślij zapytanie pocztą wewnętrzną z prośbą o kontakt e-mailowy -
    będziesz miał "dowód rzeczowy". ;-))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara