  • 1. Data: 2004-05-22 13:29:23
    Temat: pytanie o mBank
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Witam,

    założylam sobie eKonto w mBanku, wszystko jest oki, ale pogubiłam sie
    trochę w tych wszystkich numerach, hasłach, loginach... ;-/
    Przy rozmowie tel. o zakladaniu konta, pani tłumaczyła mi w jaki sposób
    ułożyć haslo umozliwiające sprawdzanie stanu konta przez internet (wybierz 1
    aby aktywować usługę itp). Wybrałam numer jaki mi kazała ale mimo to nic z
    tego nie wyszło bo nikt nie kazał mi wklepywać żadnych cyfr ;-/
    Czy wie ktoś z Was w jaki sposób mogę ustanowić hasło by móc spradzać stan
    konta przez internet? Bo pewnie od razu przez internet nie da się tego
    zrobić. I czy infolinia mBanku (0801 300 800) jest płatna?

    Dzięki za pomoc!
    Pozdrawiam
    Ania
    --
    "...przecież każdy chyba chce
    aby trwało

  • 2. Data: 2004-05-22 20:24:22
    Temat: Re: pytanie o mBank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > konta przez internet? Bo pewnie od razu przez internet nie da się tego
    > zrobić. I czy infolinia mBanku (0801 300 800) jest płatna?

    Zadzwonic na mLinie, poprosic o ustanowienie hasla do internetu. Konsultant
    przelaczy Cie do opcji nadawnia hasla do internetu, podasz haslo , poworzysz
    i koniec. Przy pierwszym logowaniu do systemu podajesz to haslo skladajace
    sie z cyfr, ale system kaze Ci zmienic je na nowe i odtad masz haslo jakie
    sobie wymyslisz skladajace sie z cyfr i literek. Infolinie 801 sa platne (3)
    oznacza ze licznik bije jak dla normalnej rozmowy (3 min w dzien oraz 6 min
    22:00-8:00).

  • 3. Data: 2004-05-23 13:51:58
    Od: "Ma...G" <t...@p...onet.pl>

    > Infolinie 801 sa platne (3)
    > oznacza ze licznik bije jak dla normalnej rozmowy (3 min w dzien oraz 6
    min
    > 22:00-8:00).

    A mnie wydawalo sie, ze płaci sie tylko za polaczenie, czyli jedna jednostke
    teryfikacyjna, bez wzgledu na dlugosc rozmowy.

    Pozdrawiam
    Ma..G

  • 4. Data: 2004-05-23 14:11:23
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 2004-05-23 15:51, tako rzecze Ma...G:

    Zależy...
    http://www.tp.pl/biznes/df/numery_firmowe/ulgowa_inf
    olinia/

    Michał

  • 5. Data: 2004-05-23 14:44:36
    Od: "Ma...G" <t...@p...onet.pl>

    > Zależy...
    > http://www.tp.pl/biznes/df/numery_firmowe/ulgowa_inf
    olinia/

    Nie wiedzialem, dzieki!

    Pozdrawiam
    Ma..G

  • 6. Data: 2004-05-23 17:59:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Ma...G napisał:

    > A mnie wydawalo sie, ze płaci sie tylko za polaczenie, czyli jedna jednostke
    > teryfikacyjna, bez wzgledu na dlugosc rozmowy.

    No i masz rację...

    ...wydawało Ci się. :-)

  • 7. Data: 2004-05-24 17:50:35
    Od: "Ania" <a...@w...pl>