  • 1. Data: 2004-10-14 17:09:30
    Temat: pytanie - konto dolarowe
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    Gdzie najkorzystniejsze konto w USD?
    Warunki:
    - bezplatne prowadzenie,
    - dostep przez Internet,
    - przydalaby sie karta debetowa do konta umozliwiajaca platnosci za granica

    pozdrawiam
    tom

  • 2. Data: 2004-10-14 17:39:44
    Temat: Re: pytanie - konto dolarowe
    Od: "Dudi" <d...@-...neostrada.pl>

> [...]
    > - bezplatne prowadzenie,
    > - dostep przez Internet,
    > - przydalaby sie karta debetowa do konta umozliwiajaca platnosci za

    Co do dwoch pierwszych warunków to MULTIBANK.
    Jesli chodzi zas o karty , to nie wiem , akurat w tym przypadku nie stosuje
    :)

    Pozdro
    Dudi

  • 3. Data: 2004-10-14 17:42:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dudi <d...@-...neostrada.pl> wrote:
    > Jesli chodzi zas o karty , to nie wiem , akurat w tym przypadku nie
    > stosuje :)

    Pekao Sa i BPH - ale trzeba sprawdzic jak z dwoma pierwszymi warunkami :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-14 17:46:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > granica
    >>

    > Co do dwoch pierwszych warunków to MULTIBANK.
    > Jesli chodzi zas o karty , to nie wiem , akurat w tym przypadku nie
    > stosuje

    Kiedys bylo 1zl/mies. za konto walutowe w Multi, patrze w tabele i
    faktycznie prowadzenie 0zl, ciekawe kiedy zmadrzeli??

  • 5. Data: 2004-10-14 17:57:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Kiedys bylo 1zl/mies. za konto walutowe w Multi, patrze w tabele i
    > faktycznie prowadzenie 0zl, ciekawe kiedy zmadrzeli??

    o bedzie z rok jak nie wiecej?

  • 6. Data: 2004-10-14 18:21:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ckmemm$nd$1@news.onet.pl...

    > o bedzie z rok jak nie wiecej?

    Czyli w koncu bedzie mozna zalozyc lokate walutowa w tym banku, a i
    oprocentowanie w USD lepsze niz u konkurencji. Wczesniej na sile otwierali
    rach. biez. walutowy przy lokacie i chcieli za niego oplate za prowadzenie.

  • 7. Data: 2004-10-14 20:20:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pekao Sa i BPH - ale trzeba sprawdzic jak z dwoma pierwszymi
    > warunkami :)

    PekaoSA. Dostęp jest (przynajmniej podgląd), ale czy bezpłatne, to nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-10-14 20:46:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > PekaoSA. Dostęp jest (przynajmniej podgląd), ale czy bezpłatne, to
    > nie wiem.

    3 zl miesiecznie..

  • 9. Data: 2004-10-14 21:24:33
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 22:46:12 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > 3 zl miesiecznie..

    a jak z kontem na funty?
    Chodzi o w miare szybkie przekazywanie funtow z Anglii do Polski.
    Nie jest istotne trzymanie wplaty w walucie obcej, poniewaz to czego
    szukam to mozliwosc z zasilania konta zlotowkowego z konta na ktory
    wplywaja funty

    Ja na razie znalazlem tylko taka mozliwosc w nordea, poniewaz przykladowo
    dawny pbk ma konta dewizowe wylacznie na dolary i euro, oraz nie ma
    mozliwosci wplat w dewizach przesuwac na zlotowkowe inaczej, niz za pomoca
    zlozonego wczesniej zlecenia stalego (

    I tak przy okazji, ktory popularny bank w Anglii zapewnia najszybsza i
    najtansza mozliwosc przeslania pianiedzy z konta angielskiego na konto w
    Polsce?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##