  • 11. Data: 2004-10-14 21:42:36
    Temat: Re: pytanie - konto dolarowe
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 23:29:14 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > BZ WBK ma fajne jeszcze zobacz

    Dziekuje, sprawdze

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2004-10-14 22:03:48
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 23:42:36 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Dziekuje, sprawdze

    Faktycznie ciekawe.
    Jeszcze pytanie uzupelniajace.
    Nordea przelicza funt na zl po kursie srednim, wbk po kursie kupna.

    Czy sa to znaczace roznice jesli opercje w sumie moga dotyczyc najwyzej
    kilku tysiecy funtow?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 13. Data: 2004-10-14 22:16:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Czy sa to znaczace roznice jesli opercje w sumie moga dotyczyc
    > najwyzej kilku tysiecy funtow?

    tak - lepiej wyplacic i sprzedaz w kantorze :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 14. Data: 2004-10-14 22:30:32
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 00:16:27 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > tak - lepiej wyplacic i sprzedaz w kantorze :)

    A tak na powazne?
    W jednym banku jest przeliczene po kursie srednim, w drugim po kursie
    kupna - nie wiem jakie sa widelki pomiedzy tymi kursami. Chyba 20 groszy,
    ale nie sledze tego i nie wiem czy jest to stala roznica czy sie zmienia.
    Jesli bywa, ze siega np 50 gr to juz by bylo duzo.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 15. Data: 2004-10-15 07:44:49
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

> [...]
    >ale nie sledze tego i nie wiem czy jest to stala roznica czy sie zmienia.
    >Jesli bywa, ze siega np 50 gr to juz by bylo duzo.

    Powaznie to najlepiej samemu sprawdzic z kilku dni kursy kantorow w
    okolicy i banku. Czasem (w moim miescie na przyklad) bywa, ze w
    kantorach sa gorsze kursy niz w banku.
    20 groszy roznicy w kursie, to na kazdym tysiacu 200 zl.

    Pzdr.
    Lack

  • 16. Data: 2004-10-15 10:15:29
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    > 3 zl miesiecznie..

    ZTCW w Pekao konta walutowe są bezplatne, chyba ze sie cos zmienilo

  • 17. Data: 2004-10-15 11:05:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomash <t...@p...onet.pl> wrote:

    > ZTCW w Pekao konta walutowe są bezplatne, chyba ze sie cos zmienilo

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5.xml?/sid=35/la
    ng=PL/104123-462737-78435

  • 18. Data: 2004-10-15 12:30:55
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5.xml?/sid=35/la
    ng=PL/104123-462737-78435
    > --

    punkt 4 TPiOB:
    prowadzenie rachunku bieżącego w złotych - 3 zł miesięcznie

    nie ma nic o rachunkach walutowych
    pytam czy cos sie zmienilo bo do konca wrzesnia mialem informacje jakby to
    rzec "z pierwszej reki" i do tego czasu na 100% prowadzenie rachunku
    walutowego bylo bez oplat.
    Mysle, ze sie nie zmienilo.
    Sek w tym, ze w Pekao nie ma karty w USD przypisanej do konta. Karta Visa
    Classic jest karta na ktora trzeba wplacac pieniadze.

    pozdrawiam
    Tom