  • 1. Data: 2004-10-14 13:23:59
    Temat: Sez@am - pierwsze wrazenia
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tak jak kiedys pisalem - sam system zrobil na mnie bardzo pozytywne
    wrazenie.
    Dzisiaj w koncu odebralem karte. Od razu sobie zmienilem PIN w bankomacie
    (duzy plus :).
    Przed chwila wykonalem pierwsza transakcje. Kwota tez zablokowana.
    Minusem systemu jest to, ze karty debetowe (Maestro) nie sa podpiete pod
    historie - tylko KK :(.
    Jest suma blokad (chociaz tez musialem sie pytac gdzie), niestety nie ma
    wyszczegolnionych transakcji - sama kwoata ogolem blokad.
    Zobaczymy jak sie w praniu sprawuje korzystanie z kart- czy jest jak Bartol
    pisal az tak zle ;) Tak sobie mysle, ze pozostale 3 obowiazkowe transakcje
    to ja chyba na Neste zrobie. Podjade o jakiejs nietypowej porze, ze b ludzi
    nie bylo i 3 razy po 20 zl zatankuje, heheheh ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-14 13:31:14
    Temat: Re: Sez@am - pierwsze wrazenia
    Od: SebCz <s...@k...pl>

    > Tak sobie mysle, ze pozostale 3 obowiazkowe transakcje
    > to ja chyba na Neste zrobie. Podjade o jakiejs nietypowej porze, ze b
    > ludzi
    > nie bylo i 3 razy po 20 zl zatankuje, heheheh ;)

    A ja w tym miesiącu zrobiłem tylko dwie transakcje i nie policzyli mi
    prowizji :)) Jakiś fuks?

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-10-14 13:35:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    SebCz <s...@k...pl> wrote:
    > A ja w tym miesiącu zrobiłem tylko dwie transakcje i nie policzyli mi
    > prowizji :)) Jakiś fuks?

    moze jakas promocja? Dzisiaj sie pytalem - mowili 4r - ale cos mi sie
    kolacze, ze w jakis matrialach czytalem o dwoch... Ale... nie wiem :)

  • 4. Data: 2004-10-14 13:56:59
    Od: "Radom" <r...@t...net>

    Za kradzież kapusty z bankoli bedzieta siedzieć ziomki.

  • 5. Data: 2004-10-14 14:05:33
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Radom" <r...@t...net> napisał w wiadomości
    > Za kradzież kapusty z bankoli bedzieta siedzieć ziomki.

    Że jak, że co ? ?
    Kradziona Kapuste ostatnio w Vabank 2 widziałem :-))

  • 6. Data: 2004-10-14 14:07:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radom <r...@t...net> wrote:
    > Za kradzież kapusty z bankoli bedzieta siedzieć ziomki.

    Stary - wez nie osmieszaj mi Radomia kurka.

  • 7. Data: 2004-10-14 14:34:33
    Od: "Radom" <r...@t...net>

    Dobrze nie będe ale RaDOM I tak sam w sobie jest śmieszny , słyszałem , że
    to wioska olimijska bo każdy chodzi w dresach. :))

  • 8. Data: 2004-10-14 14:35:41
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    napisał w wiadomości news:ckm17u$afv$1@news.onet.pl...
    > Stary - wez nie osmieszaj mi Radomia kurka.

    czysbys byl z Radomia lub mial z nim cos wspolnego? ;-)

  • 9. Data: 2004-10-14 14:38:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    XxX <b...@a...email> wrote:
    > czysbys byl z Radomia lub mial z nim cos wspolnego? ;-)

    Pewnie, ze jestem z Radomia :) (nie widac? :D

  • 10. Data: 2004-10-15 06:05:26
    Od: "Flash" <n...@p...onet.pl>

    co to za laurki ?
    pozdr