  • 1. Data: 2004-10-14 15:54:34
    Temat: BidPay - Problem
    Od: "Biały" <b...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanie - wygralem pewna aukcje na ebay'u amerykanskim i zdeklarowalem
    sie na platnosc przez BidPay. Chce skorzystac z konta znajomego, gdyz nie
    posiadam karty wirtualnej. Moj problem jest nastepujacy - czy jest mozliwe
    wypelnienie rejestracji BidPay'a w ten sposob, abym mogl zaplacic karta
    znajomego, natomiast aby na Money Order widnialy moje dane, jako osoby
    wysylajacej Money Order (chodzi mi o to zeby pozniej w razie czego nie bylo
    zeby sprzedajacy mogl powiedziec ze przekaz nie jest ode mnie - prawnie).

  • 2. Data: 2004-10-15 21:15:37
    Temat: Re: BidPay - Problem
    Od: "Biały" <b...@o...pl>

    Witam
    Czy nikt na prawde nie ma doswiadczenia z BidPayem?
    Prosze o odpowiedz, zalezy mi na tym.
    Pozdrawiam
    Biały

  • 3. Data: 2004-10-16 04:30:43
    Od: "tom" <g...@e...pl>

> [...]
    bylo
    > zeby sprzedajacy mogl powiedziec ze przekaz nie jest ode mnie - prawnie).
    tak nie bedzie
    beda widnialy dane znajomej

  • 4. Data: 2004-10-17 09:24:14
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To znaczy niby teoretycznie może widnieć inny adres, ale to będzie zakłócenie
    wsystemie, może opóźnić potwierdzenie lub wręcz odmowę
    realizacji.
    JaC