  • 1. Data: 2008-05-09 07:51:30
    Temat: punkty za przelewy na kartcie Citi-BP
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    ktoś napisał, że już nie naliczają...czy to był jakiś troll?
    właśnie oglądam swój wyciąg z kk i punkty za przelewy (robię głównie
    przelewy) zostały ślicznie naliczone ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-05-09 09:16:32
    Temat: Re: punkty za przelewy na kartcie Citi-BP
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g00vq5$1dgm$1@opal.icpnet.pl, *RobertS* wrote:
    > ktoś napisał, że już nie naliczają...czy to był jakiś troll?
    > właśnie oglądam swój wyciąg z kk i punkty za przelewy (robię głównie
    > przelewy) zostały ślicznie naliczone ;-)

    O ile pamietam to pisano o Citi-plus i chyba citi-lot, a automatycznie ktos
    poddal w watpliwosc naliczanie punktow za przelewy na citi-bp.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."