  • 1. Data: 2008-05-09 06:04:08
    Temat: Lukas 8%
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Witam!!Wpłaciłam wczoraj na konto oszczędnościowe w Lukasie trochę
    pieniędzy,dzisiaj sprawdzam,a w szczegółach konta nadal widnieje 4,5% i tak
    też naliczone są odsetki od wpłaconej kwoty.Dzwoniłam na infolinię,twierdzą
    że odsetki będą naliczone prawidłowo,czyli od kwoty powyżej 5000,-zł będzie
    naliczone 8%,ale ja powinnam to widzieć w szczegółach konta .Czy też ktoś z
    Państwa tak ma? Zastanawiam się czy tej kasy jednak nie wypłacić i ulokować
    w innym banku.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 2. Data: 2008-05-09 06:10:51
    Temat: Re: Lukas 8%
    Od: Pete <n...@n...com>

    Grażyna.Ł pisze:
    > Witam!!Wp^(3)aci^(3)am wczoraj na konto oszcze^dno?ciowe w Lukasie troche^
    > pienie^dzy,dzisiaj sprawdzam,a w szczegó^(3)ach konta nadal widnieje 4,5% i tak
    > te? naliczone s? odsetki od wp^(3)aconej kwoty.Dzwoni^(3)am na infolinie^,twierdz?
    > ?e odsetki be^d? naliczone prawid^(3)owo,czyli od kwoty powy?ej 5000,-z^(3) be^dzie

    > naliczone 8%,ale ja powinnam to widzie? w szczegó^(3)ach konta .Czy te? kto? z
    > Pan~stwa tak ma? Zastanawiam sie^ czy tej kasy jednak nie wyp^(3)aci? i ulokowa?
    > w innym banku.

    Powinno być OK. Poza tym, zawsze możesz złożyć reklamację.
    U mnie, 1-go dnia było 4,5%, drugiego 8% a trzeciego - 7,9999% :-)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2008-05-09 08:49:56
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Powinno być OK. Poza tym, zawsze możesz złożyć reklamację.
    > U mnie, 1-go dnia było 4,5%, drugiego 8% a trzeciego - 7,9999% :-)
    >
    > --
    > Pete

    Dziękuję za odpowiedz,myślę że u mnie już jutro też tak będzie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-05-09 09:25:33
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję za odpowiedz,myślę że u mnie już jutro też tak będzie.

    ja się "czepię" czegoś innego w twej wypowiedzi, nie gniewaj się:
    napsiałaś "trochę pieniędzy" - może to było mniej niż 5000, i dlatego
    oprocentowanie jest niższe?

    --
    J'entends ton coeur