  • 1. Data: 2008-05-08 21:44:23
    Temat: mBank - KK - wycofanie nadpłaty
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Chyba trochę średnio przytomny wykonywałem dziś operację spłaty
    zadłużenia na KK i mi się wcisnęło jedno zero za dużo. Przerabiał ktoś
    taką sytuację? Da się jakoś bezboleśnie wydostać środki w inny sposób
    niż robiąc zakupy lub wypłacając z bankomatu?

    --
    Mariusz Rzepkowski ====================================
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,

  • 2. Data: 2008-05-08 23:03:59
    Temat: Re: mBank - KK - wycofanie nadpłaty
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "MariuszR" <mariuszr.post@pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Da się jakoś bezboleśnie wydostać środki w inny sposób niż robiąc zakupy

    W Citi możesz przelać na konto - jeśli jest to nadpłata (saldo karty jest
    dodatnie), to bezprowizyjnie. Nie wiem jak w mbanku, ale nie widzę, czemu
    mieliby mieć inaczej...

    k.

  • 3. Data: 2008-05-09 05:28:26
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    MariuszR <mariuszr.post@pl> napisał(a):
> [...]
    > taką sytuację? Da się jakoś bezboleśnie wydostać środki w inny sposób
    > niż robiąc zakupy lub wypłacając z bankomatu?

    Miałem kiedyś identyczną sytuację. Wystarczył telefon na mLinię, mLinka
    przełączyła do kogoś bardziej ważnego, kto po weryfikacji zrobił "zwrot
    nadpłaty" jako przelew wewnętrzny na eKonto.

    Sinus

  • 4. Data: 2008-05-09 06:18:15
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Sinus pisze:
    > Miałem kiedyś identyczną sytuację. Wystarczył telefon na mLinię, mLinka
    > przełączyła do kogoś bardziej ważnego, kto po weryfikacji zrobił "zwrot
    > nadpłaty" jako przelew wewnętrzny na eKonto.

    Zastosowałem się do rady, operacja trwała dosłownie moment, dziękuję za
    podpowiedź i pozdrawiam:-)

  • 5. Data: 2008-05-10 15:56:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sinus" g00ndq$33n$...@i...gazeta.pl

    > Miałem kiedyś identyczną sytuację. Wystarczył telefon na mLinię, mLinka
    > przełączyła do kogoś bardziej ważnego, kto po weryfikacji zrobił "zwrot
    > nadpłaty" jako przelew wewnętrzny na eKonto.

    Ja wpłaciłem na konto KK w Lukas o około 210 złotych za dużo. gdyż zostałem
    wprowadzony w błąd przez pracownika banku. Stanu karty nie widziałem w internecie,
    bo to taka karta, wyciągu nie było w skrzynce pocztowej, termin spłaty zbliżał się,
    a ja nie chciałem tego terminu przegapić, więc udałem się do banku, gdzie najpierw
    musiałem długo przekonywać pracownika do tego, aby podał mi dzień i kwotę, jaka
    mam zapłacić, aby nie płacić ani odsetek, ani kary. Najpierw pracownik przekonywał
    mnie do tego, że powinienem spokojnie :) czekać na wyciąg, później powiedział mi,
    że wystarczy, jeśli spłacę minimalną kwotę, aż w końcu podał mi wziętą z sufitu,
    zawyżoną liczbę. Kiedy zorientowałem się, iż popełniłem pomyłkę, napisałem
    wyjaśnienie i poprosiłem o zwrot nadpłaty na moje konto w Lukas, ale zwrot
    ów okazał się niewykonalny.

    I teraz porównaj te dwa banki (Lukas i mBank) i powiedz sam sobie,
    czy słusznie określam Lukas jako bank złodziejski?

    --